Top definition
Ventrilo is a VoIP(voice over IP) program that enables voice chat. Commonly used for online games such as halo, world of warcraft, dark age of camelot, everquest, and many others. Somtimes referred to as vent.
Person 1: Are you guys in ventrilo?
Person 2: Yeah, we're in voice.fakeserver.com port 3943, do you have a mic
Person 1: Yeah
Person 2: Alright we're set

"Man, this is so much easier with ventrilo"
by NoahPryor August 08, 2006
Get the mug
Get a ventrilo mug for your brother-in-law James.
Oct 3 Word of the Day
I couldn’t care less (but one must keep up appearances, right?)
Frenemy has a family tragedy. "Thoughts and prayers."
by November 05, 2018
Get the mug
Get a Thoughts and prayers mug for your mate Sarah.
2
Program used for talking over interwebs, mostly for lulz and stuff.

Something that people in zxc use every day
Guill: U guys on fucking ventrilo?
Commando: shit shit banned
Commando: Yeee im on fucking ventrilo
Morph: Ill be back in like 1 hour, gonna go get me some del Taco.
iphone: YAY
Overdose: Who is up for some KF?
Spammando: fdgsajkfasdfasdfdas
Dudez: Bhull & Schitt Plumbing
9099er: Your gay, oh and we also have a meeting in 5 minutes
Darma: cuir cuir cuir cuir cuir cuir cuir cuir cuir cuir cuir mustache
Darma: OMFG
Tubbs: GOD MY DAY TURNED TO SHIT
*Tubbs has left the chat.*
by BOOOOBBBBB April 20, 2011
Get the merch
Get the Ventrilo neck gaiter and mug.
3
1. Group communications software for games such as world of warcraft that uses voice over IP (VoIP) technology.
2. A place to have cybersex.
3. Software that lets you see just how nerdy your fellow gamers sound.
1. (Alikhan) EVERYONE GET YOUR ASSES ON VENTRILO SO THAT WE CAN GET THIS RAID STARTED!
2. (sexxie_troll4u) Hey Kor, I'm feeling kinda randy, wanna hop on ventrilo?
3. (xxtanxx) Seriously, I don't sound like that in RL.
by Koruptwon August 08, 2006
Get the merch
Get the ventrilo neck gaiter and mug.
4
Look at that ventrilo looking mother fucker... -naw man you're one of the good ones!
by YvexIh September 07, 2010
Get the merch
Get the ventrilo neck gaiter and mug.

Activity