Top definition
Just Giggled A Bit; a common IM phrase used instead of lol, lawl, lmao, lmafo, rofl. Can also be used in the form jgabosaurusrex.
Bob: I tripped over a bench today
Jim: Jgab
by Ultimate Jgab March 12, 2011
Get the mug
Get a jgab mug for your daughter-in-law Beatrix.
Aug 11 Word of the Day
You can tell by the way she walks, she got that WAP.

You can look at her face and tell she ain't got that WAP.
by Black Don August 06, 2020
Get the merch
Get the WAP neck gaiter and mug.
2
Just Giggled A Bit. A term commonly used on the internet in stead of "LOL", "LMAO", or "ROFL". Can also be used in the form of "Jgabosaurusrex", like how "rofl" can be used in the form of "roflcopter".
Joe: I just took a shit on my teacher's desk!
Bob:Jgab.
by Jgab1 March 03, 2011
Get the mug
Get a Jgab mug for your friend Manafort.

Activity