Jikalau anda dipilih untuk menjadi teman lelakinya, anda sepatutnya berasa bersyukur, tidak mensia-siakan peluang dan memberi kasih sayang
yang sepenuhnya terhadap dirinya walaupun
dia tidak meminta kamu untuk membuat demikian secara 24/7 tetapi sekurang-kurangnya anda mengingati akan perihalnya.
Dia juga ingin tahu tentang apa yang sedang berlaku
sama ada anda sihat ataupun tidak, hari anda okay ataupun tidak, dan sebagainya. Berikan
dia sedikit update.
Dia juga inginkan perhatian walaupun sedikit, buatkan seperti anda masih ingat pada dirinya dan tidak melupakan kewujudan dirinya. Hargai
dia kerana bukan senang untuk memilikinya. Jangan sesekali mainkan hati perasaannya kerana
dia tidak berhak untuk disakiti dan rupa cantiknya tidak sepatutnya mengeluarkan tangisan air mata sedih.
Untuk lelaki yang bakal menjaga Nur Syafiqah bt Azmi suatu hari nanti, jagalah
dia dengan elok :)) dan janganlah sesekali buat dirinya sedih, kalau tak Harith akan datang mengerjakan dirimuuuu D:<