Top definition
Something which is often on people's Snapchat stories meaning I don't give a fuck what a bitch got to say about me.
Becca: Omg, have you heard what Lucy has been saying about you?
Lisa: idgafwabgtsam
via giphy
by Urbantwatter May 22, 2016
Get the mug
Get a idgafwabgtsam mug for your friend Jovana.
2
Girl1: Did you hear what they said about you!?!
Girl2: Girl!! Idgafwabgtsam
by hustle01 June 14, 2016
Get the mug
Get a Idgafwabgtsam mug for your mother-in-law Jovana.
3
I Don't Give A Fuck What All Bitches Got To Say About Me
Bitch this girl is always talking bout you lol...

GIRLL idgafwabgtsam its childishhh
by TherealoneQUEEN January 25, 2017
Get the mug
Get a idgafwabgtsam mug for your dad Paul.
4
It stands for; I don't give a fuck what a bitch got to say about me.
Idgafwabgtsam: It is used for quick typing when in an argument or conversation with another person, as it is widely understood amongst females.
by Gab-dogg December 29, 2017
Get the mug
Get a idgafwabgtsam mug for your coworker Zora.
5
I don’t give a fuck what a bitch got to say about me

Meaning you don’t care what a person you hate has to say about you as in in saying about you I mean spreading rumors or talking bad about you

Also if you ever use this you need help because it’s funny if you use this but it is funny I saw someone post idgafwabgtsam in short form as so and I knew instantly what it said so maybe I’m the ghetto one with problems
Text messages in the ghetto
Main hoe:did you hear what (fake person) said about you🗣
Favorite bish: nah idgafwabgtsam she’s dead to me and everyone knows she says fake a$$ news👌🏽👏🏽👏🏽And that’s why her bf left her stank ass pussy self
Main hoe:Damn girl don’t go all savage on her

Favorite bish:nah her dirty ass needa go back to the whore whole she came from stupid dumb bi***🤬😡😤👎🏽👏🏽 That’s why she’s got aids

Main hoe:damn girl calm down remember ydgafwabgtsay (you don’t give a fuck what a bitch got to say about you) 👋🏼🙏🏼
Favorite bish:nah Ima drag her stank ass tell everyone we finna fight

Main hoe:ok ok ok ima tell everyone

*Favorite bish beats tf outta (fake person)
And wins *
Main hoe: damnnn girl you beat tf outta that domazbitch 👊🏼👊🏼🤕🤕
Favorite bish:you know it she’s got what she deserves for talking shit I say idgafwabgtsam but she said I sucked ziggs dick and I ain’t do that so I had to stop that dumb bitch 😝😝🙄🙄I don’t play you know that boo😂❤️👏🏽
Main hoe: you right you right good talk gtg boo

Favorite bish:ok bye
The end of text
by M E M E L O R D June 16, 2018
Get the mug
Get a IDGAFWABGTSAM mug for your daughter Jovana.
6
" i dont give a fuck wat a bitch got to say about me "
U know wat bro Idgafwabgtsam
translation i dont give a fuck wat a bitch got to say about me
by Urban Lj April 19, 2018
Get the mug
Get a IDGAFWABGTSAM mug for your cousin Bob.