9 definitions by Meat

Top Definition
Slang word meaning killed or murdered
That nigga got bodied for for fuckin this dudes chick....
by Meat August 01, 2003
Mug icon
Buy a bodied mug!
god of the bed
Damn it Alon, how many bitches did you shag last night?
by meat June 04, 2003
Mug icon
Buy a Alon mug!
an extreme explosion of vaginal fluids as result of an orgasm aka squirter
Ryan met a waitress, went back to her apt. banged the shit out of her and thought she pissed on him when she came, but it was just a rabid beaver.
by Meat March 08, 2005
Mug icon
Buy a rabid beaver mug!
1. A particularly nasty growth or infection situatied on penis or cock

see also Genital Gargoyle

2. A creature, male or female, which is constantly chasing and/or hording cock

see also homo, slut
1. Ugh, what an aweful cock goblin. Get it away from me.

2. That bitch is such a cock goblin. She'd fuck anything twice.
by Meat January 27, 2003
Mug icon
Buy a cock goblin mug!
Poop, assgrapes, shit
Excuse me chaps, I just need to go lay a BUTT NUGGET.
by Meat January 27, 2003
Mug icon
Buy a Butt Nugget mug!
Is this a man or animal, who really knows, he seems to cool kinda like a pimp but everyone knows its cuz he was nice tits. he plays lacrosse and sports number 42 bitches, can and will fuck your day up i might add. if he gets hit in the face by his best friend Rob Cooper he will hit the person in the face with a bag of bottled water
One weird mother fucker
by Meat January 08, 2005
Mug icon
Buy a Meat mug!
1. An unsightly growth on the genital area, usually caused by unprotected sexual activity.

See also cock goblin

2. An ugly or phallic building ornament.
Gerald would have scored with the ladies far more often, if only he could have his GENITAL GARGOYLE removed.
by Meat January 27, 2003
Mug icon
Buy a Genital Gargoyle mug!