Top definition
REALLY BAD Diarrhea

They call it the runs because you gots to "runs" to the washroom before the shit "runs" out of your anus and down your pants (assuming your wearing pants)
I got the runs this one time, but no sweat, I had a diper on.
by S. Li May 31, 2005
Get the mug
Get a runs mug for your brother-in-law José.
May 8 Word of the Day
1. Slight sins or offenses
2. Petty crimes or small infractions
3. Las Vegas Punk Rock!
Peccadilloes shows rule.
by James Messina August 11, 2006
Get the mug
Get a Peccadilloes mug for your Uncle Jerry.
2
"Runs" usually refers to diarrhea. The term runs is derived by three different events that accompany diarrhea. (The three runs).

1. You run to the bathroom.

2. You sit down and the shit runs out of you at a surprising velocity.

3. You run out of toilet paper because you have to wipe your ass so much.
Wow, Jerry sure went to the bathroom in a hurry, he must have the runs.
by That one German guy... July 21, 2009
Get the merch
Get the Runs neck gaiter and mug.
3
A bad case of diearhea in which the sufferer has to "run" to the bathroom
Oh shit i got the runs like something sick
by westcott November 21, 2003
Get the mug
Get a runs mug for your father-in-law Paul.
5
v. To steal or steal from; obtaining possession of content of someone elses belongings, without their permission and/or notice.
"Go ahead and leave your door unlocked. People gonna run yo house."

Person A: "Yo somebody last week went into my laundry bro! I cant find my joggers anywhere!"

Person B: "Damn, somebody ran yo shit, bruh."
by ___burners March 23, 2017
Get the merch
Get the Run neck gaiter and mug.
6
PLENTY of definitions for this word, it can mean one of these:

1. To move quickly; sprint
2. A point in baseball
3. To 'own'
4. To steal
5. To race someone

there's plenty more, those are just a few.
1. Rick: I can run fast.
Bob: Really? I can too. I run the 40 yard dash in 4.7 seconds, what's your best time?

2. Mario: Well, the Tigers need 2 more runs to take the lead...

3. Shaun: Bitches, I run this town. Aint noone fucking with me!

4. Pete: Some asshole just ran my phone.
Jake: Yeah, that sucks. My phone got ran a couple of years ago.

5. Jordan: Hey Jesse, do you think that guy with the GTO will run you? He claims to be making over 500 to the rear wheels.
Jesse: I don't know if he will, I'll go ask him.
by Jordan Stevens July 25, 2009
Get the merch
Get the Run neck gaiter and mug.

Activity