A fortnite kid is someone who has severe brain damage. They talk shit even though they are not good at the game they play, they then proceed to ruin other games and shows. Fortnite kids are the bane of fun. If you ever see a fortnite kid kill it immediately.
by Sbeveofficial October 18, 2020
Get the mug
Get a Fortnite kid mug for your daughter-in-law Yasemin.
Based on the current popularized video game Fortnite , this term can be used for a person with a cringy or annoying presence. The game has captured the audience of like, every 10-12 year old child- as well as older people too. Many of the people playing the game play for several hours per day. Some kids become so obsessed with the game that they get diagnosed with video game addictions, fueling the fire of soccer moms across the country to blog about their anti- video game pursuits.
Friend 1: "Have you heard what happened to Jack? I haven't seen him in a while"....
Friend 2: "Yeah, I heard he's really annoying. He quotes old memes and dabs all of the time. He's kind of a fortnite kid now".

Forget Generation Z. There's a whole new generation called generation FK, aka Fortnite kids.

Fortnite kid: *does anything*

Kid's mom: it's because of those damn video games....
by bedoflies February 24, 2019
Get the mug
Get a Fortnite kid mug for your mom Nathalie.
A fortnite kid is the scum of the earth. They usually infect social media platforms like Youtube, Tiktok.

Fortnite kids often scream and whine when they don't get their way. They always try to flex with their gaming setup and vbucks. Fortnite kids always make those cringy dances thinking they're cool, when in reality, just makes you wanna just punch their baby face.
Listen to this squeaker, what a fortnite kid.
by AntarticS December 27, 2020
Get the mug
Get a Fortnite kid mug for your mom Helena.
A spoiled kid that feels like hes the king of your house, family, or anything else.
Fortnite kid because many of these kids came from fortnite
Guy 1: Give me 1000 v bucks 100 dollars is cheap
Guy 2: Stop being such a fortnite kid
by OMG! Is thot a gogo referance November 15, 2020
Get the mug
Get a Fortnite kid mug for your dog Manafort.