Amazing personality, doesn't take shit from anyone, knows what he wants in life, handsome & charming, mommys boy but looks up to his daddy
Ayden is one of the best things to ever happen to me!
by tjlmamma February 3, 2010
Get the Ayden mug.
Ayden is the best you will ever meet. He will always have the best smile. He can always make you smile. He gives the best hugs. You will fall in love with him right away. He will care about you. He will be protective of you. He always be by your side.
Omg did you meet Ayden?
He is the best person ever, I don't wanna let him go!
by Xx.queen.clo.0610.xx July 11, 2017
Get the Ayden mug.
He's just.. well.. an amazing person. He's an awesome friend, and if you get him as a boyfriend, you damn well better keep him! If you get him as both a bestfriend and a boyfriend, well, you're extremely lucky! He's an absolute dork, and knows how to make someone smile. He may have troubles expressing his negative emotions at times- mainly sadness- but you can tell when he's down. If he is, help cheer him up! He'll be thankful that you helped him and lifted his spirits. He's extremely committed to who he loves, and what he loves. He'll make sure to at least sneak in some time to be with what he loves the most(Guitar, cars, music, lover, etc).

As a boyfriend, he will make sure that you know that he loves you almost every time you talk with him, which is just an adorable plus. You can trust him with anything. Ayden is also known to deny compliments, but don't let that stop you from complimenting him! Of course, he may complement you back to try and get you to blush, but that's how you know he adores you and loves you. He loves to give his lover warm, genuine, comforting hugs that make you feel safe and protected. He absolutely LOVES to snuggle on the couch, or wherever is comfortable at the time! A very protective, loving, and caring boy indeed.

Long story short.. If you ever meet an Ayden, keep him! Whether it's as a friend, or a lover. If it's a lover.. stay with him. He's the best person to ever exist. And, if he ever asks you to marry him, say yes! I know I would!
(Names are Random)

Natalie: "Awwe, it's your 8 month anniversary with Ayden? How sweet!"

Crysta: *Embarrassed giggling.* "Yeah, he's the best. I wouldn't trade him for the world."
by InfernoKitsune July 9, 2019
Get the Ayden mug.
A person who can be pretty annoying, but can be a good friend in general. Doesn't show much respect to people, and expresses his opinion to everyone.
Damn son, ur an Ayden for sure!
by DaKidWithStyle21 April 12, 2016
Get the Ayden mug.
Ayden is such good lad and full to the brim with boyfriend material. He has an amazing sense of humour, he's hot dayummm, and he is loved by many.
Girl #1: Dayyumm was that Ayden?

Girl #2: Yeah it was.

Girl #1: Too bad he's taken by Lauren.

Girl #2: At least she ain't a hoe like Montanna.

Girl #1: AYYEEEE!

Girl #2: AYYEEEE!

Both girls: AAYYEEEE!!!
by Dykoda September 10, 2016
Get the Ayden mug.
The freshest person anyone has ever met.
Damn dude that guys a total Ayden
by TheMothaFuckingTruth November 14, 2014
Get the Ayden mug.
Is a small town in North Carolina. It is a town where great athletes become drug users, a town mostly full of real and loyal people but there are a lot of snakes there. A town you need to stay away from if you don’t wanna be found by they’re famous Pete Jones BBQ
Ayden -Opposite of Grifton ,North Carolina
by Pitt county knowledge December 7, 2019
Get the Ayden mug.