Top definition
When someone asks you for a Dwp they're asking if you'd rather date, wheel or pass them.
Mike: DWP me Bahd!
Hunter: Pass I ain't gay
by Jac Goff September 10, 2016
Get the mug
Get a dwp mug for your girlfriend Helena.
2
adj; dwp (Drunk With Power)
the state of being intoxicated with power
a syndrome contracted when power and freedom become overwhelming
not dwp
by jnnifr February 19, 2009
Get the mug
Get a dwp mug for your coworker Jovana.
3
Acronym of “Drunk While Posting”.

A post on a BBS or other such forum that contains many typos, grammar errors, or otherwise embarrassing material.
USER: b33r phr33q
AT: 02:24 AM

Hay man; the fucikiogn keys keep movin away frrrom mi fingyers. s0rry If this if Off topikc......


Greg: "Shit, Boris is DWP again..."
by Rize December 15, 2003
Get the mug
Get a DWP mug for your daughter Nathalie.
buy the domain for your diy vlog
5
"Yo Chesto! We's going to watch some football - you DWP?"
"Yeah, I'm DWP! What time?"
by ARod2000 August 09, 2006
Get the mug
Get a dwp mug for your daughter Rihanna.
7
dinner with parents.
the ultimate quick-pause for text messaging teenagers.
For use during semi-formal or important mealtimes with parent/s. An effective way to avoid disgruntling those who pay bills.
6:10- Sally, Bill, Dad And Mom begin dinner
6:11- Sally recieves txt from Jack <haylookit wussup? :{D>
6:12- Sally texts Jack <nm o wt ya omg wts da hw 4 burk??>
6:12- Dad/Mom tells Sally to put her phone away
6:13- Jack texts Sally <um idk haah i hv reyes. im bord>
6:13- Dad hears phone, tells Sally to "just tell them it's dinner"
6:13- Sally rolls her eyes, but she wants to party this weekend
6:13- Sally texts Jack <dwp :(>
CRISIS AVERTED!
by Jordan Dylan Merkinn February 01, 2009
Get the mug
Get a Dwp mug for your Aunt Jovana.