Top definition
Juliette is a crazy, awkward, nerdy girl who is shy at first but ONCE you know her she becomes CRAZY!!!! She is a big fangirl. Juliette has a HUGE appitite, but is athletic, so doesnt get FAT. Juliettes are loyal and will never let their friends be sad for ONE MINUTE! She is a great person to have as a BFF. She is a huge party-girl, and is bouncing-off-the-walls insane!!!Don't get her mad, though. JUliettes are scary when they are angry!!! :) Juliettes are crazy, compassionate, happy, nerdy, athletic, fangirly, loyal, awesome people!!! You will always love a Juliette!
"Hey, have you seen Juliette?"
"Yeah, she is probably off partying or reading!!!"
"She is so weird and crazy!"
"Yup-she's COOL!"
by dinosaur1602 April 14, 2014
Get the mug
Get a Juliette mug for your friend Yasemin.
2
A "Juliette" is a fun and energetic (although sometimes lazy) girl. She's beautiful, but some have minor physical flaws. "Juiette"s are great kissers and they love it when guys flirt with her. She can be bitchy at times when you piss her off but other than that, she's a really great friend who's shy at first, then shows herself once you get to know her better. She takes life as a joke and as a game. A "Juliette" is very stylish and has perfect hair and extremely soft skin. She can be dorky and embarrassing at times, but you'll learn to live with it.
Girl 1: "OMG I love Juliette's hair!"

Girl 2: "Ya me too, I wish I was her."
by jag girl 98 June 27, 2010
Get the mug
Get a Juliette mug for your bunkmate Abdul.
3
The best girl you will ever meet. Perfect hair and clear smooth skin.
girl 1- "That girls hair is awesome!"
girl 2- "And her skin is so smooth... I bet she is a Juliette"
by Yaya Oohyaya March 17, 2017
Get the mug
Get a juliette mug for your cat Callisto.
buy the domain for your recipe blog
4
she's craaazy!!! really weird but cool!! She's such a derp and a dork with no common sense but really smart. naturally beautiful although she juts rolls out of bed and doesn't really care. So fun to be around but she's also genuinely caring. Can be annoying at times but you have to forgive her as everything would be really dull and lifeless without her. Hold onto this bæ.
Juliette: omg guess how many grapes I can get in my mouth??
Lauren: Hahaha idek
Juliette: *laughs and puts 10 grapes in whilst laughing*
Grace: you're such a dork Juliette!!
Lauren: haha I love you even though you're a weirdo!!
by Neoncats April 17, 2014
Get the mug
Get a Juliette mug for your guy Callisto.
5
A really beautiful girl. Always the nicest and has very pretty hair. The one to keep everyone happy. Has a mean streak though and most likely stays with her group of friends. Also average on the smartness level and has a great sense of style.
Girl 1: Omgg!! Im like reallllliii sadd right noww

Juliette: Aww do you need a hug? Maybe we should go get some pinkberry and go shopping

Girl 1: Thats like a GREAT idea!!

Juliette: Totally!
by Jessica Lace August 03, 2009
Get the mug
Get a Juliette mug for your sister Julia.
6
a hott hott hott girl that all the girls love and all the boys wanna do(: she has the most amazing hair that you just want to sleep in, and her arms are fantasticallyy soft. the worlds defined love for her is the absolute epitome of all things absolutely wonderful.
Girl 1: OMG THERES A JULIETTE!
Girl 2: wow.i love her...

Guy 1: OH LOOK, theres a juliette
Guy 2: ohhh dammnn i wanna do herr(;
by woobwoob<3 December 17, 2009
Get the mug
Get a Juliette mug for your daughter-in-law Sarah.
7
Juliette’s are strong independent woman. they don’t need to follow there friends, they’re natural born leaders. they are very determined and smart. they also can come off as VERY blunt, but it comes in handy. A juliette is usually the girl who is friends with everyone, but doesn’t have a certain group of friends she likes. also juliette’s have gorgeous hair,. She is kind of athletic when it needs to be, but she excells in areas academically. Juliette’s can be very bitchy, but only when needed. Juliette’s need that one best friend to be happy. Juliette’s are loyal af, but every cross her and you will die. She is also very happy and perky, and would never try and hurt someone. Everyone needs a juliette in there life wether you know it or not
man 1: DAMN who she?
man 2: probably a juliette
by hippiechicky345 March 14, 2018
Get the mug
Get a juliette mug for your Uncle Manafort.