Top definition
Go Die LOL. When somebody says something offensive, or something you do not approve of.
"Haha I fucked your mum last night"

"GDL"
by O_Facebook_o October 08, 2011
Get the mug
Get a GDL mug for your Aunt Nathalie.
2
Stands for gosh dang livin.

Its what you are doing when you are enjoying the most life has to offer.
You can GDL doing multiple activities. weather it is kicking back eating a large box of pizza watching a good movie, laying in a hammock on the beach drinking a cool beer, or caught up in the intense moment of your favorite sport, you are experiencing some gosh dang living at the time
by tubby turtle March 15, 2010
Get the mug
Get a GDL mug for your Facebook friend Helena.
3
Gonna Die Laughing.

Just another stupid acronym like lol, rofl, etc.
LIKE OMG!!~!@! That was sooooooooooooooooo funny!!! GDL!!!
by icking1 February 14, 2006
Get the mug
Get a GDL mug for your Facebook friend Paul.