America's new form of military draft. Makes young american males want to join the ground forces because they play too much MW2.
Dumb kid: Yeah im gonna join the army when i grow up cuz i like guns and shooting people in the face on Modern Warfare 2. this one time i got a 10 killstreak and only 30 deaths and i like to use stopping power to make my bullets stronger and i'll always know where the enemies are because i'll have a UAV radar in the top left corner of my screen and if i get shot it'll only hurt for 5 seconds and then i'll recover and i like to rush around corners and this one time i got 2 helicopters and i killed this noob with a grenade and then i spawned behind their hole team and knifed them lololololol and then oh yeah im almost level 70 and then.....
by Keegor Sweet December 12, 2009
Get the Modern Warfare 2 mug.
The single greatest way of making 12-16 year old boys think they know everything about how the military operates.
Kid after playing Modern Warfare 2: Hey when you fought in Afghanistan how many pavelows did you call in?

Guy who got back from Afghanistan: *shakes head*
by ProjectRealityForTheGame January 14, 2011
Get the Modern Warfare 2 mug.
A demonic mind-controlling device that drives small children to the edge of insanity, makes 20 year olds lose their job or get expelled, and is all around hated by females. It is also used to help fat losers become internet celebrities.

A myth says that if one spends too much time with Modern Warfare 2, they completely lose brain function and gain the power to never eat, sleep, or converse with friends, family and/or partners.
Jeff:"Oh my God dude I just hit a fuckin' triple in Modern Warfare 2"

Mike:"That's great....are you not coming to school anymore or what?"
by shcoome March 1, 2010
Get the Modern Warfare 2 mug.
The most effective contraceptive known to mankind.
Jill: Hey, wanna have sex?
Bill: Sure, lemme just play some Modern Warfare 2 first
*Plays for seven hours straight*
Jill: How about now?
Bill: Nah, pwning noobs makes me tired. I'm going to sleep.
by ipwnmadnoobs June 2, 2010
Get the Modern Warfare 2 mug.
The game that all the girlfriends of the world will soon come to hate.
Girlfriend: "Hey, wanna come to my place tonight and fool around?"

Boyfriend: "Nope, got some modern warfare 2 to catch up on."
by mw2freak October 14, 2009
Get the Modern Warfare 2 mug.
This game is for several types of people:
1: If you find yourself unable to get poon, play Modern Warfare 2. You will now have an excuse for why you aren't pounding a whore in the bathroom of a backdoor bar. It is a perfectly legitimate excuse because you will cum 10x more than any shitty bar bj when you unlock the "pro noob" models

2: If you are enjoy roasting marshmellows over a fire, and sleeping in tents aka "a camper"

Online play includes the following types of people:

1. People who pretend to be military, only to later be discovered with a 5x voice changer. When asked what unit they are with, you will no longer hear their voice, except for when their mommy calls for dinner.

2. You will also find kids who start screaming curse words, because the big kid in 5th grade taught them. You will learn that you will end up pressing the mute button more often than the fire button because you end up getting spawn killed before you have time hit the trigger button.

3. You will find racist pricks who think it is hillarious to change their clan tag to "KKK." When questioning their beliefs they are unable to support their statements, except with comments such as "that is the way I was raised."
Noob: I love playing modern warfare 2

Pwner: You aren't playing!

Noob: yes I am (says in a gay 5 year old voice)

Pwner: No you aren't because I am spawn killing you before you have the oppurtunity to fire.
by NoobPwner1234xxxxxx March 6, 2010
Get the Modern Warfare 2 mug.
After months of it being out, and the 4-5 pages of Fanboy defs i'll tell you what this game really is; a piece of garbage. The campaign is great and the early first 4 months of online gameplay were alright, but now every self absorbed asshole, noob, and Xbox Live Midget on XBL I guarantee has this in their gaming collection. The online games so are full of noob tubers, kids, and wannabe MLG'ers that you can't turn one corner without being one-hit killed and possibly hearing "OMG NIGGA YOU GOT PWNED" from a kid who probably hasn't even gotten into

Pre-Algebra yet. The maps are a camper's wet dream and the Map Pack, to me, is a waste of 1200 MSPs. I personally think WaW will give you a better time then Modern Warfare 2.
Modern Warfare 2 is like the IPhone, there's a hack for everything and every asshole and annoying kid has it.
by DIE MW2 May 11, 2010
Get the Modern Warfare 2 mug.