Top definition
She is so funny omfg. She comes up with the funniest stuff. She is nice and super cool. If you pronounce her name wrong tho she will just tell you to call her “crayon” or “curtain”. Like yah she can get on your nerves sometimes but that doesn’t matter cuz you will get over it. If you ever meet a Cerine keep her cuz she is amazing 🥴🥴. Also Mellisa 😂.
Person #1: Hey do you know a Cerine.
Person #2: Nah fam.
Person #1: O damn that’s harsh for you, you should find one.
by Kevin•is•gay November 08, 2019
Get the mug
Get a Cerine mug for your father Trump.
2
Lies to me all the time. Doesn't speak one bit of truth. Her and her friend are both liars and BIG troublemakers. She tells me she goes with good people instead she goes with people I do not like. NOT good behavior. Tells me she's in 1 place but really she's in another, goodness me I am disappointed!
Sohayb: Ugh don't do a cerine

Abz: Don't worry I definitely am not.
by spiderman53 November 05, 2018
Get the mug
Get a Cerine mug for your mate José.