11 definitions by TheWindSoldier

A Game where you light your penis on fire and see how long you go before you scream in pain.
Jack: Why do you look so sad?
Bob: I played Puffadick.. And I lost...
by TheWindSoldier April 3, 2010
Teacher: Where did you get that bookmark
Student: In Mexico
Teacher: That's a crappy bookmark!
by TheWindSoldier April 1, 2010
Crack usually mixed with beans and spices to give give it a spicy flavor.
Drug Dealer: Wanna buy some crack?
Crack Addict: Sorry man I only use Mexican Crack.
by TheWindSoldier April 11, 2010
A pickle covered in shit to give it a more pleasurable taste.
Bob: I don't like pickles!
Scott: Then try a shitpickle! Tastes way better that plain!
by TheWindSoldier May 9, 2010
A Way to bypass the censor in online games.
Noob: Stop using grenades noob!
Person: Suck my D1ck!
by TheWindSoldier April 1, 2010
A crappy online FPS game that any one can play. It's free to download. The graphics suck and it's full of 9 year old fags that talk shit when you kill them.
-You kill a noob-

Noob:WTF?!
Noob:Get a life noob
You: Wow just because I killed you
Noob: stfu

-You then realize how much Soldier Front Sucks-
by TheWindSoldier April 3, 2010
Going poop without wiping your ass.
Bob: John, why do you smell like poop?
John: I took a fast shit!
by TheWindSoldier April 17, 2010