Top definition
To get crunk, the act of getting crunk. Crunk is a state of sustained wildness, usually charachtarized by "crunk music." In white dude terms, moshing.
Yo, that party at Tyrone's house is gonna be off tha hook!!! We always get buck!!!!!
by DangerousZANE January 11, 2006
Get the mug
Get a Get Buck mug for your barber Jerry.
Aug 1 Word of the Day
the act of texting people while you are pooping
ex. (talking to a friend on fbook chat)

person 1: hey man whats going on tonight
person 2: i gotta go to the bathroom il poopt you

or

person 1: whatsup man what are you doing?
person 2: poopting you
by mr.poopter January 26, 2011
Get the merch
Get the poopting neck gaiter and mug.
4
get buck means get totally shit faced and probably end up fightin someone and knockin boots after word
yo when i bounce ova to tj's house tonight im finna get buck!
by jrizzle245 January 31, 2008
Get the merch
Get the get buck neck gaiter and mug.
5
To become extremely angry and vow consequences upon those who have caused you nuisance.
That muthafucker tried to step to my girl, so I'm gonna get buck on his ass.
by LuchaDor04 October 28, 2003
Get the merch
Get the Get Buck neck gaiter and mug.
6
Getting down to business at your local Starbucks. Enjoying some Pike roast coffe, or maybe a frappuccino or some teas...while getting some work in!!!
Student 1: "Shit man we have a lot of homework we gotta finish today! wanna go to the library?"

Student 2: "Hell nah man, imma GET BUCK!!" .:drives off to favorite Starbucks:.
by jzzassliiice January 12, 2011
Get the mug
Get a get buck mug for your guy Abdul.

Activity