373 definitions by Ac

Top Definition
most of the people in this site
Most of yall are haters
by ac February 13, 2004
Slang For The Bay area
You from the yay area?
by ac February 13, 2004
A fake Gangsta, A person (any color, race,ethnicity) that acts and looks like a thug but have done nothing thats "Gangsta" such as shooting someone, robbing, and mobbing people ect..., all wanksta's do is talk shit
90% of all Americans are wanksta's
by AC December 23, 2003
Strong ass Weed
Dont smoke that kryptonite shit will fuck you up
by AC November 28, 2003
We gotta pack some serious heat for this drive by
by AC October 22, 2003
The Greates Rapper Ever. Not only was he the best rapper, he was a great poet and actor. Tupac Sold Millions of records world wide. Sadly Tupac was shot on Sept 7 1996 Later Died 7 dayz later on Sept 13, 1996. A lot of rappers today have been influenced by Tupac, RIP
RIP Tupac Shakur, The leader of this rap shit
by AC November 15, 2003
J short for Joint of Marijuana
Roll that j up cuz
by ac March 14, 2004

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.