Top Definition
a adorable girl whos hyperactive and orginal. sometimes confused with a boy name. shes not materalistic and shallow but
actually looks for guys that are "worth it". One of my best damn friends. An awesome cool unique girl who stands out with out trying. has an epic personality classy, yet simple. and very beautiful.

-love
Gabbyy.
guy 1"hey did you see that new girl jonnie today?"

guy 2"dude! jonnie's a boy name hahaha stupid!"

guy 1"freaking idiot she a girl."

guy 2"show her to me then you dick."

* shows her jonnie

jonnie "uh sup?"

guy 2"damn your hot."
by rockinkiller February 05, 2009

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A very beautiful guy with the perfect smile. Someone who has an amazing personality. He is funny, nice, and understanding. He will always be there for you. He can make you laugh and smile when your sad.. He gives you butterflies when you see and talk to him. He makes you wanna wake up every morning. He is the perfect guy. There is nothing to change about him.. He is so easy to love.

I love you, Boo Bear. <3
Example:

Girl: man, I wish my boyfriend was like jonnie.

Me: well doesn't that suck.

:D
by Kailaahlynn(: April 11, 2011

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
An awesome person who loves playing the piano
Jonnie is awesome
by ???????????__ November 15, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
another word for condom. commonly used b 14-24 year olds because condom sounds way too serious.
guy : i'll just get a jonnie then i'll screw you so hard you'll moan till tuesday

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A piece of shit guy. He pretends to love you just so that he can use you financially. He likes to cheat with other women and when confronted about it, what does he do. Deny and play stupid like a piece of shit person will do. He also likes to hit women and treat them like shit. He is a waste of time and space on this beautiful planet. HE IS A SORRY ASS LOSER, just like the rest of his family. He thinks he's sexy and smart. Dumbass doesn't even have a hs diploma. He's a drunk with a dui. Has a really bad temper and is a murderer. How sad and pathetic
Is that man jonnie small?

That's him, but he's no man. He's a sorry excuse for a man
by babygirl1021 May 14, 2012

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A ship between Johnny Orlando and Annie Leblanc. This is the worst ship ever, considering that they don't know each other. Some people want them to write a song together, but what are they gonna write about?
Jonnie doesn't exist but jenzie does :)
by JonnieDoesntExist June 09, 2017

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug