30 definitions by omg i am wtf uber

A rice beater is an imported car (usually from japan) which usually has only 4 cylinders and possibly a turbo to make it slightly quicker. The origin of the word comes due to the fact that: a) asians eat rice, b) the car is economical on fuel and c) although not tested, most believe the car itself could run solely on rice. In recent years, Australia has seen a massive increase in popularity of the rice beater, due to there cheap purchase price, ability to modify, and there reasonable power output.
Man I went for a cruise down to the goldie yesterday and there were so many rice beaters on the highway. Why dont those stains get a real mans car like a clubsport or a XR8.
by omg i am wtf uber October 31, 2006

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A nasal spray invovles male ejaculate (sperm) being force fed into another humans nasal cavity.

Often following oral stimulation of the erect male form, the nasal spray is easily disguised as a cum facial. The move is difficult to pull off with an unsuspecting partner, as the nose is quite a small target area.

Once enough stimulation has been provided and the sperm is ready for takeoff, it is advisable to take a firm grasp of the other persons hair and tilt the head backwards. This provides a stable base for insertion and props up the passageway for an easier entry.

A properly executed nasal spray will probably end up with a kick to the groin and or a very pissed off person. But is well worth it since whenever they suck through the nose, they will taste the man-juice at the back of there throat.
>>> Sean: "Oh yeah Trenty, suck my fucken cock. Oh yeah thats the way... mmmm yeah give it a little tongue. get it down that throat nice n deep like"

>>> Trent: "mmmmm, you like that baby. yeah!"

>>> Sean: "I'm about to cum"

>>> Trent: "come all over my face, I dont care who knows it!"

>>> Sean: "yeah, lemme grab ur head and tilt it back... Ohhhhhhh!!! yeah take that fucken nasal spray cunt"

>>> Trent: "what the fuck baby? arrgghhh theres cum all up my nose u fuck"
by omg i am wtf uber October 12, 2007

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
New way to say sick cunt. The word can be used both to describe an awesome or stand out action, or in the literal meaning as disgusting or grosse. The word recently brought to popularity on games such as counter strike and battlefield, on servers which block swear words.
Holy shit that was an insane double headshot through double doors, fuck ur a sickunt awpz0r.
by omg i am wtf uber October 31, 2006

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
The L337 Train goes w00t w00t!

Leet speak version for a popular internet catch phrase "The whistles go wooo woooo" (sound of a whistler tip on a car) by overnight star Bubb Rubb.
>>> "The L337 Train goes w00t w00t!"
by omg i am wtf uber September 17, 2007

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A term for a homosexual person.
Trent you are such a donkey fondler. I dont wanna hear about you and Sean's island retreat weekend.
by omg i am wtf uber November 07, 2006

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A person on an instant messenger service (such as msn) which lives to annoy his or her contacts through a series of carefully thought out strategies and or utter nuisance. The sean treatment often involves receiving countless 'nudges' (msn feature), vague answers to simple questions --- replying with either "..." or "some would say that" and even using the silent treatment to infuriate their contacts. The sean treatment has an unpredictable life-span as people who simply cannot stand the constant annoyance will block them, whereas people who require them for information and opinions (or general chat) have to put up with these shenanigans.

The sean treatment involves varying levels of annoyance, depending on the persons mood and whether or not they are antogonised. In extreme levels, constant nudging is followed by endless silent periods and bascially anything that is typed to them in this time is followed by a "..." --- some say that if two similar people are ever to be added to the same conversation, the world will end soon after.
>>> Jeff: oi bro... that chick that just added me is one of your friends. is she ne hot? or is she a mess... cuz if its the latter im gonna give the bitch the sean treatment in hope that she'll block me.

or

>>> Trent: ffs im trying to fucking work. do u want me to fucking block u cunt? this time ill make it a one month block + delete.

Mick: <nudge>
Mick: ...
Mick: <nudge>

Trent: <block + delete>

Mick: what a fucken puss
by omg i am wtf uber June 17, 2007

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
leet speak word for pizza
sean, after a uber dai of leet cs pwnage lets order some pizz0r
by omg i am wtf uber September 30, 2006

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug