19 definitions by Peckerama

Top Definition
Young Masturbators Cocaine Addicts
"You wanna join the YMCA?"
by Peckerama July 10, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
An abbreviation for a retarded turd.
"Stop, being a returd and take your medication!"
by Peckerama April 04, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
When a person never trims their pubic hair and it looks like an afro.
"I don't believe in trimming and I stand proud of my pubic afro!"
by Peckerama April 13, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
Another name for Cadbury's Fingers, since they are both brown.
"Damn, I'm starving. I gotta get me some nigger fingers."
by Peckerama March 20, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
To agree with a black person
Black Person - "Damn, we niggers sure do suck"
White Person - "OMG, I totally niggree with you!"
by Peckerama April 05, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
Urban Dictionary for Iraqis.
"I cannot understand all of these cool websites written in English. Oh well, best check up on my Turban Dictionary account."
by Peckerama March 31, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
A racial term for FairTrade.
"Guess what, I got me some NiggerTrade chocolate and it tastes like shit!"
by Peckerama April 05, 2008

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug