Roblox Tiktokidus (or RT-20) is common disorder that develops around ages 8-10 and worsen by ages 14-16. Any children with access to Roblox and TikTok (and don't have a father around) are extremely vulnerable. Keep your friends and family older than 9 away from the internet for about 6 months to - forever.

Symptoms include:
A desire for muscles and stitching your fucking face shut
20 different hair items on
Acting 10 years older than the victim's actual age
(Common in age 12) The lie of "Wanna get drunk and nasty"

Vaccines for this disease have not yet been produced, but are being worked on as you read this.
This is not to hate, this is to treat. The vaccine creators have named the vaccine Treatimigun. Treat the patient, and if it doesn't work, gun.
Person 1: Hey, how is your child handling the Roblox Tiktoks disorder?
Person 2: (Shows Person 1 one of the victim's tiktoks)
"wAnNa GeT dRuNk AnD nAsTy!!!!
WiLl yOu Be My BbG????????? ;)"

Person 1: . . . Mary, it's time. I'll even pay for the euthanizing appointment!
by A Simple Idiot Was Taken November 18, 2021
Get the Roblox Tiktoks mug.
A community of 9 year olds that use racism for clout, make bf/gf applications only to get a 57 year old man, etc.
Kid: Have you seen that kid Harry on Roblox TikTok?
Kid 2: Yeah he's probably like 9.
Harry: KYXS!!!1!!1!
by FrostedFlakessss December 31, 2020
Get the Roblox TikTok mug.
straight roblox tiktok is usually a side of tiktok that is filled with oders and cringy little kids, it’s usually very toxic and full of little kids who think they are tough, it’s usually filled with copy and pastes and slenders.
jake: oh no, what happened to my fyp?
mark: what’s wrong jake?
jake: i got on straight roblox tiktok, now i will be seeing cringy oders dance.
mark: good luck i hope you survive it.
by notdahloya April 21, 2021
Get the straight roblox tiktok mug.
Annoying people (mainly of ages 8-12) on tiktok who play roblox. They mainly believe that one's attitude is based on their style on a virtual game, and/or they immediately believe in news that isn't even deemed true.
I hate roblox kids on tiktok so much, I have a burning desire to murder because of them.
by xiaotings pop-it January 5, 2022
Get the roblox kids on tiktok mug.
YOU DUMB ASS BITCHES STOP TRYING TO GET ON THE URBAN DICTIONARY TO POST YOURSELF ON TIKTOK SAYING “LOOK SOMEONE POSTED ME ON THE URBAN DICTIONARY!!!!!” WE ALL KNOW IT WAS YOUR STUPID ASS YOU DUMB ASS BITCH STOP IT!!! IT ISNT FUNNY AND YOUR JUST TRYING TO GET ON THE URBAN DICTIONARY!!! YOU ARENT FAMOUS SO SHUT UP PLS YOU LOOK ANNOYING AND DUMB
dumb ass roblox/furry/gacha tiktokers
by u noob November 30, 2020
Get the dumb ass roblox/furry/gacha tiktokers mug.
YOU DUMB ASS BITCHES STOP TRYING TO GET ON THE URBAN DICTIONARY TO POST YOURSELF ON TIKTOK SAYING “LOOK SOMEONE POSTED ME ON THE URBAN DICTIONARY!!!!!” WE ALL KNOW IT WAS YOUR STUPID ASS YOU DUMB ASS BITCH STOP IT!!! IT ISNT FUNNY AND YOUR JUST TRYING TO GET ON THE URBAN DICTIONARY!!! YOU ARENT FAMOUS SO SHUT UP PLS YOU LOOK ANNOYING AND DUMB
dumb stupid ass roblox/furry/gacha tiktokers
by u noob November 30, 2020
Get the dumb stupid ass roblox/furry/gacha tiktokers mug.
Fatherless idiots who keep posting cringe shit and get 100K likes for dancing with effects
I fucking hate Roblox tiktokers.
by I'mdumbtrustme April 2, 2022
Get the Roblox tiktokers mug.