An incredibly hot nickname for anyone who's absolute BA material and wears aviators on a regular basis.
"Top Gun! Lookin' damn fine to-day!"
by Jesse02134 December 28, 2008
Two Guys Sit Across From Each Other and Simulataneously Give Each Other Hand Jobs, like they are playing with a joystick
Hey You wanna play top gun?
I'll be Goose, you can be Maverick
by Chris Snyder February 01, 2004
1. A manly man film, where manly man men do manly man things with each other. Staring Tom Cruise and Val Kilmer being...well, gay. This film was made in the 80's and is about fighter pilots fighting in war. A very manly thing to do but, a little too manly as it has huge overtones of homosexuality that have been spoken about since the films release. Tarantino has made reference to these overtones before and, as such has popularised the theory a bit more. This film also has one of the most sexy scenes in film history...if you are a fag, or a woman. Men in Speedos playing vollyball. Hmm, where did all these gay theorys come from...I wonder.

2. When two guys sit down and give each other a hand job. Their other hand may then be used to tickle the balls.
I wonder where this act got it's name from...Hmm?
This one time I saw a small child sucking off this old man in the park and then the man came all over the little boys face who licked it all off and swallowed it, and that was the gayest thing I ever saw until I watched Top Gun.
by Pimp-Master J June 07, 2006
Having sex while airborne.
Usually in an airplane, a freefall or jumping from a cliff while having intercourse (rare).
Yoni: Check out that hot stewardess!
Gilad: Yeah, I'm going top gun in a few seconds.
---
Eyal: I had an interesting experience yesterday.
Boris: Oh yeah, what?
Eyal: On my flight over here I pulled a top gun on the chick from the seat next to me.
Boris: Elite.
by Asaf December 04, 2005
A great film about Naval Aviators made in 1985 and released in the early summer of 1986. Starring Tom Cruise as Maverick. Some (easily-led) people, support the Tarantino-fuelled idea that this film has a gay subplot, but this is total shit.Just watch it and enjoy it, its no masterpiece in terms of screen-writing but it embodies what made the 1980's a great decade.
Top Gun is a great film from 1986
by Maverick Corleone May 28, 2006
1. The U.S Navy fighter weapons school in Miramar, California. Trained top 1% of naval aviators. Relocated to nevada as of 1996

2. A kick-ass 1986 movie starring Tom Cruise, Kelly McGillis, Anthony Edwards and Val Kilmer. Had awesome aerial combat scenes, even for an 80's movie. It is a cult classic for anyone who grew up in the 80's. Anyone who saw this movie back in the day wanted to be a fighter pilot.
Everyone who thinks Top Gun is "gay" must have been really gay to search so hard for gay subtext, instead of just sitting back and enjoying the awesomeness.
by herefortheparty27 January 08, 2008
When you were banging a girl doggy style and put a dildo in her butt and a controlling her like you're flying a jet fighter referencing the movie "top gun"
"Yo I was banging this girl doggy style last night and stuck a dildo in your butt hole and start a riding her like a fighter jet straight up gave her a "top gun"
by StraightBusiness January 26, 2015

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×