Top definition
1. Noun - The semen one would shoot out in a McDonald's Bathroom or on/in a McDonalds employee.

2. Verb - The act of shooting semen in a McDonalds bathroom or on/in a McDonald's employee.
I shot my McNut in her Mcface and it was McAwesome! Too bad it was on camera and she got fired.

Damn, Holly, I'm bouts to Mcnut all over your face and your shitty Iggy Pop hairdo!
by MooseyMoose September 08, 2006
Mug icon

Cleveland Steamer Plush

The vengeful act of crapping on a lover's chest while they sleep.

Buy the plush
2
1. semen that is swallowed following a blowjob

2. fucking at McDonalds.
1. Bitch, how'd you like that McNut? You swallowed the whole thing. You musta been really hungry.

2. Male: Ho, I'm gonna McNut inside you and McCrush you on this playhouse.
Female: O ya baby fuck my McPussy til I McCum
Ronald McDonald: Can I join this McNutting?
by The NutCrusher December 19, 2009
Mug icon

Golden Shower Plush

He's warmer than you think.

Buy the plush
3
First you must go into McDonalds and order a double big mac. Then you go into the bathroom with your burger and masturbate until you are about to cum. Then you put you dick in the hamburger and walk out into the dinning area with your hamburger on a tray at dick level. Finally you find a person sitting down and ask if they want mayo. Regardless of their answer you pull the hamburger and cum all over their face.
Tyler: Wanna McNut on some people at McDonalds

Kyle: Yeah, but we gotta get out of there fast
by Normiemaster1717 May 05, 2017
Mug icon

Donkey Punch Plush

10" high plush doll.

Buy the plush