look up any word, like smh:
 
4.
Possibly the greatest actor of all time in Western culture.
Has won only one Academy Award, the following list is the films he should have won an Oscar for:

The Godfather
Serpico
The Godfather Part II
Dog Day Afternoon
...And Justice for All
Scarface
Carlito's Way

Should have gotten a nom for The Devil's Advocate and Heat.
Now, the following is a list of actors who won instead of Pacino and their films:

Joel Grey for Cabaret ( Give me a break )
Jack Lemmon for Save The Tiger ( Stewie Griffin Laugh )
Art Carney for Harry and Tonto ( A man and his cat....WTF? )
Jack Nicholson for One Flew Over the Cuckoo's Nest ( understandable )
Dustin Hoffman for Kramer vs Kramer ( AHAHAHAHA, BS! )
Robert Duvall for Tender Mercies ( This beat Scarface...how? )
Tom Hanks for Philadelphia ( Right.....yeaaaaaah )

There's only one word to describe Pacino's lack of Academy Awards, Pure Hollywood Bullshit.
" Al Pacino Is The Greatest Actor Who Ever Lived! "

" Pacino kicks the crap out of everybody "

" Pacino has managed to perfect the role of an Honest Cop, a Gangster, a Lawyer with a conscience, a Drug Lord, A Theif and a Mafia Boss. For this, he deserves respect, a shit load of respect. "
by Bill Abnovsky August 26, 2006
 
15.
rhyming slang for casino
person one: lets hit up the al pacino after we leave scruffys tomight
person two: you know it!
by shanos August 06, 2006
 
16.
A once critically-acclaimed Italian-American actor. These days would struggle to make the second round of auditions for a Rob Schneider flick.

Two for the money viewer A: Man I can't stand Al Pacino anymore. All he does is yell.

Two for the money viewer B: Yeah talk about a one-trick pony. I can't beleive it took us 30 years to realise how crap he is.
by triggaz April 09, 2008