4 definitions by weezy_beezy

The state/ mode one must force themselves & their body into in order to truly keep it real and represent. Usually happens after your boy calls you up 2 hours after you just got in and were finally able pass out. After you hang up, you lay there for good 2-3 minutes (where it be your bed, bathroom floor, couch, kitchen counter, hood of your car, front lawn, etc.) debating on whether or not it will all be worth it. It is possible to pass out at this point but only for a short while because the fucker next door decided he was going to mow his gosh damn lawn.

At this point you realize it is hopeless and you must at this time go into rally mode because you also realize that you roll deep and must live up to not only the expectations others have for you to bring debauchery to the party but, the expectations that you have for yourself in that you ain't no damn pussy, bitch ass.

So with that, you wash your face, look at yourself in the mirror shake your head and realize that you may want to smoke a bowl to settle your stomach. Then you get some damn breakfast....no matter what time of the day it is.

**Note** You can't say, "Dude I'm straight Rallying right now" or "I'm totally in Rally mode" unless at least 2 nights in a row of hardcore partying have just taken place where and the sun is up before you even get back to your place.

Could also be a full 24 hour debauchery scene. When this is the case, usually you rally 2 times, sometimes more (depending on the person) with in that 24 hour period.

RALLY #1: After you've puked a little from all those shots trying to get your initial drunk on, you realize you are more hard core than a little puke in your mouth....so you keep going.

RALLY #2: Occurs after you've passed out in the bathroom with your pants around your ankles and either wake up feeling like a million bucks or do whatever you can to get yourself to feel like a million bucks (i.e. more alcohol, drugs, sex, etc.). Then you just keep going.
*RING....RING....RING....RING....RING........*

Person #2: Shit....this fool already?!...Hello?

Person #1: Yo dude what up!?

Person #2: WTF?! Shit.....Dude, why the hell am I in my backyard sleeping on the lawn chair?

Person #1: Hell if I know. Listen fool...we gotta RALLY! Stop acting like a tool, pull your shit together and meet me at my place by 7:30 tonight....WE GETTIN FUCKED UP TONIGHT!!!!

Person #2: Son of a bitch dude....shit. Alright dawg. See you then...peace.

Person #1: Late

*Hangs up phone*

Person #2: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
by weezy_beezy May 13, 2009
A prefix that works with pretty much any word one would like emphasize the permanent-ness of.
Shit B...I got so trashed last night - I slipped and took a mean digger. My back is killin' now, B! Pretty sure it's perma-fucked up
by weezy_beezy May 12, 2009
A semi-undercover attempt to still say that someone is acting, has just said something or is "gay", "gay as hell" or "gay as fuck" without saying gay.

**Best if used when in a situation where it may not necessarily be the most 'acceptable' to say that someone is acting or has just said something 'gay as hell' or 'gay as fuck'.
Dude, WTF?! Did you just see that shit?

Hahahaha...ya fool...that was Dicks in the butt
by weezy_beezy May 12, 2009
a.k.a. Black Bear Diner, Breakfast Bear is prob THE most clutch spot to get your body the nourishment it needs after a long, hard night of drinking - or any type of partying for that matter - only as long as it's long and hard though (that's what she said).
John: Dude...I am sooooooo hungover. I can't even believe that I'm even awake right now.

Pete/ Dude: I know, right?! I actually think I'm still drunk.

Randy: (walks out scratching himself) Fuck! I just threw up a little bit. I'm doin, better now...hey Pete, why don't pack the pipe, dude!?

John: For real bro, shit! What's taking you so long?!

***smokes weed***

Randy: Hey dudes, you know would be so awesome right now?

Pete: BREAKFAST BEAR!!!!

John: Ya...BREAKFAST BEAR!
by weezy_beezy May 15, 2009

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×