Slipknot are fucking it!!!!!!!!!! the best heavy metal band ever!!! slipknot fucking rulez!!!!!!!!!!!
slipknot are my life and HIM are sammys life so get out here cos

WERE BACK TO TEAR THE WORLD APART!!!!

HIMSA LISTEN TO THESE HEAVY BASTARDS
by KEVZ N SAMMY April 01, 2004
I kind of like Slipknot, in fact i have 2 of their albums...But seeing dumbasses like you not even having the deacentcy to spell correctly to proove your point sickens me...Can't ANY of you spell/type?
"Most people I've met who listen to Slipknot are complete burn-outs/morons."
by Ross P. August 01, 2003
A really weird band. I like da guy wit the long nose(he probably uses it up the other band members asses)they wear masks and are fat...I see a new fashion line comin out here. I cood do there muziktho all u have to do is strum a guitar and scream into a mic at the top of ur lungs and bite a dogs head and ass off...not too hard....
Slipknot is a really fucked up band cuz they were born in a mans woom
by beezza May 23, 2003
The fucking best band in the whole fucking worl who deserve to be lover forever and yeah ROCK ON TO THE THE GOTHS AND PUNKS
Who fucking cares what the little preps think about them just long live SLIPKNOT
by goth/punk chickie May 12, 2003
Shitty circus act that tries to pass itself off as a shitty metal band.
"Dude, you heard that new Slipknot cd?"
"Nah, I listen to real metal, like Slayer."
by mt77 January 01, 2009
A nine piece band that originated from Iowa, and while I think they have talent, I believe that they dont use it and/or some of the band members waste it.
For example...
Joey Jordison-Fantastic drummer, the guy is amazing, best in the world in my opinion
Corey Taylor-Suicidal, recovering alcoholic, but thats beside the point, Corey Taylor sounds great in the studio right? Have you ever seen the guy live? He sounds like shit, no joke, I could sing better.
Oh, and thats another thing for all you Slipknot fans who think that they're the greatest band ever, have you ever heard the rule that a band is only as good as they are live? Well Slipknot sounds like SHIT live, I saw them live about a year ago, and I was so dissapointed, they just sound like a bunch of drunken sailors slapping their instruments, yuck. So...if I was in Slipknot I would get Corey the fuck out, get rid of the masks because that was MUSHROOMHEADS thing, not yours, they were first, look it up if you dont believe me, oh, and make Joey the lead singer, with all the talent that guy has I wouldnt be surprised if he could sing
Slipknot has talent, they just waste it with shit band members and shit guitar riffs that they steal.
by Will Brasil February 25, 2007
Ok this is getting annoying, why can't all you slipknot haters go and fuck yourself, stop fuckin bashing slipknot alkright? I am a fan, I am not what that faggot "Priestandmaidenrule" don't you people get it? People have fuckin opinions you know! Dont bash peoples fans that is uncalled for, people saying slipknot is the bnest band on the planet, well of course we know you slipknot hating faggots are not going to agree, but it's THEIR opinion, if you have come to this site to fuckin bash bands on this site then you need to get a fuckin life, slipknot is NOT the best band on this planet, and yes there ARE better bands out there, what's your fuckin point? Not everything you listen to has to be fuckin popular, I listen to fuckin Opeth, Arch Enemy, In Flames, Slayer and more bands, are they better than Slipknot? Yes, but that doesn't mean shit, not every band you listen to has to be a draw on how good they are, I know the bands I have mentioned are better, so what? Why don't you anti slipknot faggots go kill yourself

Morons
Some faggot- Slipknot sucks, they are whorshipped by a bunch of 13 year olds blah blah blah

Me- Shut the fuck up and get a fuckin life
by The Clown November 09, 2005

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×