Top Definition
1. Condiment which goes well with omgwtfbbq
You makin' omgwtfbbq?
Yup, you want roflsauce on it?
by GCN_Tony July 22, 2004
The drool from a person laughing hard.

- Invented by KaptainKelly
(Steve is laughing extremely hard resulting in drool)

Steve: ROFL!!! -drools-
Bob: OMG xD Steve made roflsauce!
by Oskenso Kashi January 06, 2008
A adjective used commonly to describe an online chatter who overly uses acronyms such as lol omg rofl wtf etc. Synonym of OMGWTFBBQ
n00b_chatter1: Dude wtf, ma gal was like wtf, and i went lol and shes lik omg gth (go to hell) Ya knowz wots i mean?
Me: Yea an add a dash of cinnimon and you got yourself a big ass bowl of Rofl Sauce
by Matt Tan December 18, 2005

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from We'll never spam you.