look up any word, like the eiffel tower:
 
9.
A cleveland based rapper,in the group "Bone thugs",one of the greatest groups of all time.

Krayzie Bone had beef with Bizzy Bone,but the beef was squashed in mid 2005,and they are friends now.
Krayzie Bone:
If these mothaf***as wanna see your nuts
show your nuts
let the slugs bust
shoot the club up
by bulletz144 November 19, 2005
 
1.
Finest, Sexiest, Illest rapper from Bone Thugs-n-Harmony. Born in Cleveland Ohio, representing the SCT for life. One of the realest rappers out there, and will always remain a true THUG. Also known as Mr. Leatherface, Lil Ant Bone, Sawed-off Slim, and Kray, Among other things
...And I'm that n***a Krayzie Bone... In tha muthaf***in' house...
by Martina Alish'e March 04, 2004
 
2.
the most thuged out rapper out there
by carlos May 08, 2003
 
3.
The leader of Bone Thugs-n-Harmony. One of the most underrated rappers of all time. He can rap as a crazy motherfucker.

Hit Tracks:

Thug Mentality
Street People
Getchu Twisted
Dummy Man
Lock Down Love
Put It On Ya'll
Krayzie Bone is the rapper from Bone Thugs-n-Harmony.
by refuze May 05, 2005
 
4.
the best, fastest, and most laid back thug of Bone Thugs N Harmony. he has had the most success solo and has collaborated with some great artists. all in all krayzie bone is one of the fastest rappers alive and faster than twista.
"Dear Mr. Ouija, let 'em know who the boss is, so nigga, you wanna get tossed in the river? Nigga, put 'em in the mud, see them pump blood. Nigga, no love me show with the Bone, when I grab that chrome, gonna hawk ya down. Follow me roll, stroll down East 99. Gotta find these roll hoes." Krayzie Bone in Mo Murda.
by el reye August 30, 2006
 
5.
possibly the most thugged out rapper ever
he is fkn mad
as good as 2pac and that is fkn saying sumthin!
fastest rapper i know
everyone get krayzie bone songs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krayzie Bone is the fkn maddest rapper ever. Fkn get his songs srsly. If you dont have them, you are missing out on a hell of a lot!
by SHAGLE January 04, 2004
 
6.
Rapper, member of the group Bone Thugs-N-Harmony. Has 3 solo cds currently, another one scheduled for Spring 2004 with Baller Records.
"Damn, you hear Krayzie Bone's new cd? It's off the muthafuckin hook!"
by élan February 04, 2004
 
7.
yall need to download their song "Smoke and burn." Its great. All about smokin weed..."If you want to come along we can load a double hit from my water bong...to get higher higher higher higher."
by anotha nigga July 24, 2003