2 definitions by lalalalaFERSHURE

Top Definition
When people annoy you constantly, despite your threat to beat the crap out of them. This type of person has a death wish, as if they WANT to be killed by you.
Zach: AHHH I'm so stupid i wanna be an effing super hero hahahahahahaha WHEEEEEEEEEEEEEEE!

Girl: Shut up Zach.

Zach: *miming*

Girl: I'm gonna beat the shit out of you

Zach: *Continues to mime.*

Girl: DUDE DO YO HAVE A FUCKING DEATH WISH?
by lalalalaFERSHURE January 16, 2009
INAH is used in IM conversations, and means, "I need a hug".
Ash: me so sad INAH so bad!!

Sexii Dude: *sends little hug emoticon*

Ash: Thx!!! UR the bestest!!!
by lalalalaFERSHURE January 02, 2009
Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×