Subscribe English
look up any word, like poopsterbate:
 
18.
UD
UD: Stands for Unintentionally Dumb.
Adjective: A nicer way of calling someone stupid. Can be used when talking about someone that's right next to you, or telling it straight to their face.
Jack: Is he really that stupid?
Jill: Nah, he's just UD.

Pam: Isn't Ray William Johnson a senator or something?
Mike: ....you're so UD.
Pam: Thanks!
by Rebel54x October 10, 2011
1 5
 
1.
ud
a web site found on the internet were almost anyone with internet and literacy (not much required) can define whatever the hell they damn well feel like defining. The ultimate use for the 1st amendment
Why the hell are you looking up the definition of ud, you are already here. Then again, why am I even defining ud if there is no real reason to search it on ud?
by northendwhitetrash March 24, 2007
828 296
 
2.
UD
(V): To Urban Dictionary. Meaning to coin a word or phrase to describe something, someone, or some situation and to post such on UrbanDictionary.com.
Bushman: "That was great, the time that billy goat attacked you at Joyland."

Truant: "Shut yer hole or I'll UD yer ass until you cry."
by Truant January 14, 2004
345 205
 
3.
UD
Urban Dictionary, this website.
Often used in this site by the people who edit it.
Person: What does fo' shizzle mean?
Person2:Umm... I dunno...
Person:Oh thanks for telling me you jackass, imma go to UD!
by bitch#1 March 23, 2005
196 81
 
4.
UD
how to say Urbandictionary on AIM with out spelling out the whole word because in amereica everything has to be: faster, shorter, easyer.
lol i jst lyk fownd a c00l neu site UD.

lol my sen10ce strucktours blO.!!!1!!!
by JoeyBnukkas April 09, 2007
97 67
 
5.
UD
When a word is searched in urban dictionary, its shorter form UD .
Joe : Hey janet is going LMAO over my joke.

Jay: What is LMAO ?

Joe : You dont know it ?? o.O UD it fast
by Rattataa November 12, 2011
21 11
 
6.
u.d
short for urban dictionary. used by those hu think writting 'urban dictionary' all the time is too long.
person1- u got a sennay
person 2- a what?
person 1- u.d it
by senee July 22, 2009
9 1
 
7.
UD
short for Urban Dictionary
i just UD'd 3 guys 1 hammer, i dont think i'll watch that video
by DOUGHNUTCAT June 27, 2011
8 6