A peice of shit character on world of warcraft,They lack skills because they rely on their free steeds and fucked up aurmour.Half the time the fucking bitches hide behind their fag boy magic to "own" noobz,But in reality paladins are total fucktards.One paladin that stands out is Sparteh of the server Ursin, he is owned by none other then Tarvsi Eanday AKA Travis,Travis is a radically strange and racist user who thinks world of warcraft is based on his fucktard paladin.He thinks he can onw because of his 1 hit every 3.6 seconds and his trinket and divine intervention...But he is actualy a fucking noob.Because I could own him on a rouge like pfft just stealth and backstab the nigger.This is travis reaction when told him on msn that i could own him with my mates rogue.Blakeus: i could own u on my freinds rogue.
Travis:
LALWL NOT EVEN NOOOB I would uze teh trinket and hit U LOILOL)OLOLOLOLOL U RNOOB NOOB LOLOL WTF I would uze my mad as divine intervention to maKE ME SO 1337 lwlwlewl rofL and THEN I WOULD HEAL UPZORSSSDSSS >loloL.ollOLOL OLOLOLO LR ETT TEEEE EETT TEET TTT.
If you wopuld like a better definition of paladin see the words
Fucktard,Pussy,Bitch,Woman or noob.
Travis has a noob paladin that eats arse.
Blakeus:Polymorphed nigga get dat shit outta here!
Travis:U CANT FUCKING ME IM A FUCKING PALADIN REEET TRINKET!!!!!!
Blakeus:Polymorphed again,trinketr wont help now,u have to wait 5 mins.Frost nova!
Travis:I can just cleanise that shit.
Blakeus:Pyroblast,Frost nova
Travis: HACKER HACK LOL NO ONE CAN BEAT ME UNLESS THEY R TEH HACKS!LAWL!!!!1
by Blakeus May 05, 2006

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×