A beautiful girl, that everyone loves! She's so athletic it's unbelievable! Mia is who everyone wants to be friends with! All the boys love her and wanna date her! Mia is so amazing yall should be jealous if you don't have a mia in your life!
Mia is the most perfect girl in the world
by Heyheyheyheyheyhey2002 February 07, 2015
Mug icon
Buy a Mia mug!
The most gorgeous girl in the world. She has sass, but you will come to love her as a person. If you have a Mia, never let go of her. She will love you with all her heart. She's a great kisser and has a big butt also;) But be careful, she falls in love easily and has a hard time dealing with relationship problems. Mia also doesn't realize her inner and outer beauty, so she has a hard time believing you if you call her pretty etc. She has bright blue or green eyes, and can look good with any kind of hair color. She's also a total athlete.
"OMG have you seen her? She's SUCH a Mia!"
by ireallydontcaresobye January 06, 2015
Mug icon
Buy a Mia mug!
The most amazing person you'll ever meet who everyone thinks is quiet and reserved but really is planning to kill you all
Hi Mia. You're quiet right?
Yeah but not really
by Cookeecocky November 21, 2014
Mug icon
Buy a Mia mug!
Mia! Theirs alot about Mia that you'll love... She's funny, beautiful, smart, loves soccer, talented ect... If you meet Mia you will fall in love with her eyes, her smile, her laugh, her personality everything! You'll love everything about her!! Shes sooooo cool to hang out with at anytime of day!!! I just let Mia slip right through my hands!!!

:'(
(Mia) is Soo sexy
by it's just a name August 11, 2014
Mug icon
Buy a Mia mug!
She is an insane, but funny girl who is loved by almost everyone. Is very clumsy, but in a cute way. Is bubbly and perky. She is definitely not a priss and is nice to everyone she meets. Is very shy and humble when you first meet her, but is secretly wild and outgoing when you meet her. She can be aggressive and violent if you pass her boundaries though!
MIA, STOP THROWING COOKIES AT EVERYONE!
by TheFabulousJester July 03, 2015
Mug icon
Buy a Mia mug!
A beautiful, awesome, sexy friend who is always there! Rebellious but with a huge heart. Anyone is lucky to have a Mia!
Guy: OMG do you see that girl over there? Totally hot.
Other guy: yeah I know she's totally a Mia! So fit.
by Xxsianylol May 26, 2015
Mug icon
Buy a Mia mug!
Also known as Miami International Airport. The leading gateway to South and Latin America. And the Carribean in the world.
American Airlines Hub.
( Captain) Okay ladies and Gentelmen we will be landing in MIA shortly thanks for flying with us.
by HA MIami August 09, 2005
Mug icon
Buy a MIA mug!