Available Domains :D

  • card.ninja
  • card.men
9
Rasta meaning to play a joke or trick.
Dem play a card pon mi.
(They tricked me).

Cuz the boyz n tha hood are always hard
You come talkin that trash we'll pull your “card” (In this case meaning they know your bluffing/joking so they call you out on it, not like matt hoyt said above me)
Knowin nothin in life but to be legit
Don't quote me boy, cuz I ain't sayin shit
-Eazy-E
by Miguel April 13, 2004
Get the mug
Get a card mug for your brother-in-law Manafort.
10
Typically referred to someone who thinks that they are being funny when in fact they're not, i.e Joker
by Reaver2 October 17, 2008
Get the mug
Get a Card mug for your Uncle José.
11
membership in a group/gang.
"He's talking to me like he's a card carrying member of the Wu-Tang Clan"
-Dennis Leary

Cuz the boyz n tha hood are always hard
You come talkin that trash we'll pull your “card”
Knowin nothin in life but to be legit
Don't quote me boy, cuz I ain't sayin shit
-Eazy-E
by Dan January 08, 2005
Get the mug
Get a card mug for your papa Trump.
12
Bro1- Yo Bro2, rememba that guy from that part a while back?
Bro2- You mean that dude who pissed on ur car and stole our kush?
Bro1- yeah we taught him not to mess with us, that piece o shit Card.
by I is ApPLe June 08, 2016
Get the mug
Get a Card mug for your Facebook friend José.