Top definition
That one hero anime with ridiculously tHICK 15 year olds that all your friends are talking about
Did you see Ochaco in My Hero Academia ? Man she is t h i c c
by Superweebmega5000 April 29, 2018
Get the mug
Get a My Hero Academia mug for your Facebook friend Rihanna.
Aug 1 Word of the Day
the act of texting people while you are pooping
ex. (talking to a friend on fbook chat)

person 1: hey man whats going on tonight
person 2: i gotta go to the bathroom il poopt you

or

person 1: whatsup man what are you doing?
person 2: poopting you
by mr.poopter January 26, 2011
Get the mug
Get a poopting mug for your dad Bob.
2
A great anime with good story and plot... but the fandom turned it into some yaoi/yuri shit when it's supposed to be a superhero movie.
Person 1: Woah My Hero Academia is so cool!
Person 2: Yeah, but the fandom is fucked up.
via giphy
by Asteria Stars August 30, 2020
Get the mug
Get a My Hero Academia mug for your papa Paul.
3
An amazing anime about a boy in a world where 80% of people have a "quirk" but Izuku Midoria is quirkless so he is a social outcast but he gets into the best hero school UA Highschool but his rival Katsuki Bakugo is wondering how he got in
Person 1: Have you seen My hero academia
Person2: Yeah it was amazing
by Youngwarrior July 12, 2017
Get the mug
Get a my hero academia mug for your sister-in-law Beatrix.
4
Arguably one of the new big three.

And the hometown of the LGBTQ community
Bro, why is there so much gay My Hero Academia porn of Midoriya and Bakugou?

Probably because it has a lot of swoll men
by HoodShine July 16, 2019
Get the mug
Get a My Hero Academia mug for your girlfriend Zora.
5
My Hero Academia (Japanese: 僕のヒーローアカデミア Hepburn: Boku no Hīrō Akademia), abbreviated as HeroAca (ヒロアカ HiroAka)9 is a Japanese superhero manga series written and illustrated by Kōhei Horikoshi. It has been serialized in Weekly Shōnen Jump since July 2014, and, as of August 2019, 24 volumes have been collected in tankōbon format. The story follows Izuku Midoriya, a boy born without superpowers (called Quirks) in a world where they have become commonplace, but who still dreams of becoming a hero himself. He is scouted by Japan's greatest hero, who shares his quirk with Izuku after recognizing his potential, and later helps to enroll him in a prestigious high school for heroes in training.
Bruh- I just finished watching My Hero Academia
via giphy
by Thy_weeaboo_uwu September 09, 2019
Get the mug
Get a My Hero Academia mug for your sister Nathalie.
6
some anime the "quirky" girls at my school won't stfu about. they barely even watch anime too, but they call themselves weebs because it's "trendy." bruh
quirky girl #1: hey have you seen my hero academia? i stan deku toga todoroki-
actual weeb: stfu pls ty
by March 08, 2021
Get the mug
Get a my hero academia mug for your dad Manley.

Activity