24 definition by Ogre Saliva

Top Definition
female cum
Ayy mami gimme that watermelon sugar
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a watermelon sugar mug!
the happiest place on earth
person1 - we're going to costco
person 2 - FUCK YA
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a Costco mug!
that one game we all played with in walmart but never actually bought
bruh i loved playing bop it when i was a kid
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a bop it mug!
the bouncer at Bergenheim that only let me into the club cause i said "ikea is from the underworld"
Sven likes it when i do drugs
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a Sven mug!
the nicest and prettiest girl you will ever meet. she is the most caring, heartfelt, warming person. she is also the smartest girl you will ever encounter. if you ever meet a mackenna you should keep her in your life forever because she will leave a good mark on your life.
Mackenna is the most caring person in the world I'm really glad she is a part of my life
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a Mackenna mug!
when you gotta take a dump rlly badly so you squat infront of a tree
I GOTTA TAKE A PHAT SHIT MA DOOD
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a phat shit mug!
when you let your friend blow a load on your pinky toe
Bro 1 - Hey bro I've thought about it a lot and I'm gonna let you blow a load on my pinky toe.
Bro 2 - Omg bro you're gonna let me cattywampus you?
Bro 1 - Anything for you bro
Bro 2 - Awww bro
by Ogre Saliva August 20, 2020

Mug icon
Buy a Cattywampus mug!