to drop a load, to take a number 2, to shit, to poop
My bowels were rumbling because I had to take a smash real bad.
by finder_error September 17, 2002
1. What you say when an attractive girl walks past.... preferably just within her earshot!!
--
2. Another way of saying "Yes", "Hell Yeah", etc!
--
*Fit bird walks past*

Smash!
--
It's Friday, It's sunny, I've finished work early and I'm now going to the pub! Smash!!
--
by social-misfit April 23, 2010
To have sex. One night stand sex. A fling. Passing sex. Sex for fun with no attachments.
Hey, that girl looked mad good last night. You Smash? I really want to smash! Hey girl, What's your name? YOU LOOK GOOD! Can I Smash? So, have you guys been smashing lately?
by Nick Laaaamb May 06, 2010
1-to hit somebody off w/ money....

2-to charge a credit card ...
1-i'm gonna smash you later..or i'll smash you off later later

2-i smashed that guy's credit card for $2500 or they smashed my credit card for $3000

by ny papi December 23, 2008
to defeat or beat somebody physically or mentally.
"Nigga i smashed dat bitch made nigga"

"hey yo, we battled and all, but i smashed his bitch ass"
by Serious king of NY June 16, 2008
1. To hit, break, or crumple an object or person. 2. Smashed, extremely drunk. 3. A lying sack of shit person who thinks he/she is really smart, and in the CIA.
1. I'll SMASH you!
2. Dude, I don't even know where we went last night, we were so smashed.
3. Smash looks like an ogre.
by Faz Mitaz February 19, 2006
1. gettin dat ass
2. fucking like a monkey
3. smackin' dat monkey HARD
i wanna smash that swamp donkey, audrey.
by chingy baboon November 15, 2003
To eat an unusually large amount of food.
To eat at an unusually fast pace.
To eat an unusually large amount of food at an unusually fast pace.
I'm so high right now, when we get to Wendy's I'm bout to smash!
I'm starving after that workout, I gotta smash.
by Harrison FLASH W February 26, 2009
Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×