15
The high-tech residence of a humanoid who carries the desire to take over the world.
Wow look at his shack, it's beast. We're not gonna last long with this guy in his shack...
by i124q. August 17, 2010
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
16
Shack can be used like slut or Ho'. similar to shacking up.
That girl is a shack. she gets around.
by Keladry March 02, 2006
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
17
Shacks definition.. hmm.. I guess shack could possibly mean, thinking of the most retarded thing you could say.. then saying it wrong. Definitely sounds like "Shack".. Getting jacked and doing nothing about it because your a bitch also sounds like "Shack" shifty and stupid just about sums it up.
"That's jays! you almost pulled a shack there"

"Yo, I could never be as stupid as that kid"
by definitely |3race .... April 05, 2005
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
18
n. A large well shaped barrel.

v. To puinsai a large well shaped barrel.
ho, that was a fuckin shack.

That kook somehow got shacked on that wave.
by sunset pirate March 29, 2006
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
19
A term shouted once a situation between two men has become too sexually explorative.
Commonly used after a build-up of pornographical exchange and consequent discussion.
The term shack refers to the future of the relationship as becoming something of an obsession; resulting in the two involved living, one day, in a shack, watching porn, at the age of 63.
Chris: Don't you just love it when the chick turns around and does this thing where...
Tim: Oh my god I know! And then the DONKEY just goes ballistic on her tiny...
Chris: SHACK! FUCKEN SHACK!
Tim: Yeah, true that.
by Simon Jackemof May 07, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
20
A mixture of Shit, Ass, and Fuck.
Bitch i had such a shack last night. She had a great ass, and she shit while i fucked her ass.
by rollercoasterkid December 18, 2011
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
21
A structure made by a certain person when hoping to perform a sexual act, these shack building experieces are often ruined by certain little ferrets and made by mainly boys called Eddie, ed or Edward or captain
boy: you wanna come back to my place;)
Girl: yeah sure;)
Boy: I got a shack ready and waiting for your snatch

Girl: greattt:/
by Bantaboy101 November 15, 2016
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug