Top Definition
One of those precious moments in life that can only be fully enjoyed with a bag of popcorn. Most of the times these occur when two people are arguing RIGHT IN FRONT OF YOU.
1. Guy #1: Fuck you man, I broke up with her just last week and you're already in love with her?!
Guy #2: Hell yeah, if its love, its love. You and your fuckin chode need to man up and get over it!
Guy #1: SHIT! She told you I've got a chode?!?!
Guy #2: Nope, your mom did!
Guy #1's mom: Sorry hun..
Guy #1: SHIT!
Bystander: (thinking to self) Damn, what a popcorn moment...

2. On facebook, someone's relationship status changes to single. If the separated lovers start arguing on that status, whatever the fuck they say = a popcorn moment.

"Random Hot Girl is now single."
Random Hot Girl's ex: What the fuck is this shittttt?
Random Hot Girl: I'm done with you, fuck off of my wall!
Random Hot Girl's ex: Whoa babeee, I <3 you!
Random Hot Girl: Sucks ass, cuz I don't love you back bitch!
Random Hot Girl's ex: I knew this was gonna happen, thats why I got alllll of our sexy times on tape! Suck it!!!
Random guy: *POPCORN MOMENT*! OH SHIT, LEMME GET THEM VIDS!
by qillaaa December 06, 2010

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary Mug

Your favorite word on a white mug.

Create a mug

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug

The Urban Dictionary T-Shirt

Soft and offensive. Just like you.

Buy the t-shirt

The Urban Dictionary T-Shirt

Smooth, soft, slim fit American Apparel shirt. Custom printed. 100% fine jersey cotton, except for heather grey (90% cotton).

Buy the t-shirt