57
Fake blood rapper call it hate but i don't think he's blood. Hes worn every fuckin bandanna there is and after katrina he's suddenly a blood. People say he's a b cause he makes songs called im blooded and rents red cars for his music videos. If I were to make a song about blue and rent 12 blue cadillacs i guess it would make me a crip or sureno right?
He kissed birdman he's gay birdman is not even his fuckin stepdad its like his dad,but birdman did not adopt wayne so hes gay.
His music is all right but sometimes its stupid and fuckin gay.
Lil Wayne is such a blood he's got 3 red cars.
SO does my fuckin grandpa does that make him a blood,fuck this fag wannabe blood niggas from LOuisanna don't even respect you. Ask the new orleans people in my city bout wayne.
by AGUMON March 18, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
58
Shitty rapper who can only be rivalled by Akon, Kanye West, Soulja Boy, Diddy and even Vanilla Ice. Known for stealing lyrics from living artists and ghost writers, having a fugly look and obsessed with his homoerotic affection toward Ca$h Money kingpin Birdman and other fellows around him. Truly, he is one of the forefounders of hip-hop slaughter.
Lil' Wayne: OK, start with straight shots and then pop bottles,
Pour it on the models,
Shut up bitch, swallow,
If you can't swallow,
Shut up bitch, gargle...

Average Listener/ Critic/ Hip-hop fanatic: STFU! Fucking rhymeless, cock-sucking swagger jacker!
by HateMainstreamMusic August 05, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
59
Quite possibly the worst rapper in the world, indeed a disgrace to RAP in general. He gets most of his song from ghost writers, such as Gillie Da Kid. A lot of his stuff is just rented, for example he actually borrowed Gillie Da Kid's bling for a video to diss on Gillie. Lil Wayne is a fake gangster, he took a cop to a party with him in Philly, and he cancelled his gig in Philly after Gillie Was dissing on him because he was afraid. His songs have the mental equivalent of a 6 year old's rhymes, which is convenient because of all the 14-16 year old potheads have minds of 6 year olds, and they are the ones who are obsessed with lil wayne, and that is the only reason he has good ratings, not to mention he is the worst freestyler ever. But hey you cant blame him he doesnt even write his songs and his raps are worse than the kids from malibu's most wanted. PLZZZ.
Lil Wayne, Fag, Worst Rapper, Bad Rapper,Joke,Wayne, Lil, LOL,
by eotown3d September 10, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
60
Lil Wayne is fucking clown shoes. He is the offspring of beetlejuice and a hermaphrodite sex slave that resides in the asshole of RuPaul. His lyrics are the equivelant to listening to fresh shit slush around in a port-a-potty.

Please listen to Asher Roth - A Milli
"Your girl want to participate
She so so so-phisticate
Cuz her brain is off tha chain
And then my diamonds are in a choir
Because they sang from off my chain
And my Nina just joined the gang because
All she do is bang
Like Ricky Martin" - Lil Wayne, Lollipop Remix with Kanye.

"Cuz I dont write shit cuz I aint got time" - Lil Wayne. --- Maybe you should start.
by JERMKY August 02, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
61
The greatest example of how to make creative wackness.
dude: yo whatup Weezy, kick some shit for us nigga.
Lil' Wayne: aight mane, huh, huh, watch this
dude: c'mon nigga
Lil' Wayne: yeah, huh, I'm on like the TV...
dude: aw man get tha fuck outta here
Lil' Wayne: ?? Ain't I the gretest rapper alive?
dude: yeah, but from Mars! Fuckka.
by Buga June 17, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
62
a pathetic pop rapper whos music appeals to teenages and people who know nothing about real hip-hop.

he falls into the sterotype of the typical rapper since he has no creativity, talks about drugs and 'gats' and loves to objectify women and talk about his artificial wealth.

Method man, Ice Cube, Rakim, Nas, Hieroglyphics, Del tha funkee homosapien and KRS One are all examples of people who are alive and are way better than weezy since their music has a message.
lil wayne= "WEEEZY DA BABY KEYS TO DA 'CEDES"

"MAKE IT RAIN ON DEM HOZ"

Del tha funkee homsapien= "its your world, your future, you control it whatever you do early on is how you mold it. i record it, sold it, told it to you, MR.Del wouldnt tell you nothing that aint true"

i wonder whose music has a meaning
by tha truth teller March 27, 2007
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
63
the fakest rapper out there today he claims hes a blood but in fact he is not he even admits it. hes gay he talks about ramshaking people and if u look it up ramshaking is the act of puttin ur penis in som1s asshole he kissed birdman bg and juvenile. allthough all this shit is true he does record sum good songs. but in all lil wayne suks ass fake ass bitch
Lil wayne:i aint frum saint louis but u can get ramshked
by sk84l1f36 April 06, 2008
Mug icon

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug