look up any word, like daquan:
 
27.
"Laugh all Wale like"

LAWL is used in place of lol or other laughing notions. Extreme Jeydon Wale (A.K.A Hunter) fans use this.

Jeydon Wale is a youtube star with thousands of girls trying to stalk him. Mostly girls ages 10+ use this because they are obsessed with an 18 year old that they have no chance with.
"dude that blonde joke made me lawl"

Person 1: "the blonde was like how many is a brazilian?"
Person 2: "LAWL!!"
Person 1: "IKNOW lawl!!!"
by PB and Jaye March 14, 2010
42 45
 
1.
This is what "lol" sounds like irl. Say it with me, Laaaaaawwwwwlllll. Good job.
Lawl
Lawl, tif, wtf.
by Teh1337d00d January 16, 2003
6359 1425
 
2.
Term used as a stand in for "lol", however usually said in a sarcastic manner, where somebody's substandard manner of typing is criticised.
noob: omg mai mouse iz broken!11!
person: LAWLZ JUST PLuGZ IT IN OMG!!1!
noob: omfg leern 2 type l0ser
by PenguinX June 18, 2005
3079 1308
 
3.
The pronunciation of 'lol' or 'laugh out loud.' Often used in internet chatting.
LAWLS!!!! Aas;dfkja;sdlfa;i
by Anonymous March 26, 2003
1716 1143
 
4.
The spoken word of LOLin a half-mockery usage
Comparable to "waffles" in relation to ROFL
Lawls! That's hilarious!
by Birnsul January 17, 2006
427 124
 
5.
Lawl is "Lol" usually the way it is pronouced. I use this word when I want to say Lol, except I'm not litterally laughing out loud, thus giving the word more importance.
David: My family pisses me off. I want to kill them.

Justin: Lawl.
by Justerbuster June 11, 2008
676 547
 
6.
:) Just a sweet way to say Laugh out loud.
" LAWLS. That was so freakin hilarious."
by EffinCoolPrincess September 12, 2009
132 90
 
7.
LAUGH A WHOLE LOT

or how to pronounce lol
this is hard

thats what she said

lawl
by lindsss:] January 07, 2009
192 164