-To pass gass
There are many different types of farts..

the Average Joe: just a normal fart, not loud or smelly, deffinitly the most enjoyable of the farts.

Loud and Proud: you feel the need to pull a fast one and let it all out in on big loud wet fart, or when u think you can fart quietly then a big one comes out.

Silent butt deadly: this is one is the real killer, you try to be sneaky or attack someone with this horrid smelling fart, no one saw it comming.

HAHA...oh..oops: this is has to be the most embarrassing fart. when you are with a group of people or with a friend and you laugh so hard a small fart comes out and you try laughing even louder hoping they dont hear it

Rapid fire: when you just get back from school, work or a date and have been holding all your farts in until your all alone and you let em out.. but they don't stop. a seamlessly non ending stream of farts

the shart: the well known most horrible unpleasent sensation of all time, when you think its just your normal average joe fart.. then a wet blob of shit comes out with it.
Guy: ... and i was like OMG man put that thing away!!
You: hahaha
others: hahaha
you: HAHAH... fffffhhhhmmmeeeppp
others: ....
you: hahaha.. shitt
guy: uh did you just fart?
you: HAHA.. uh noooo
by Mudda_ASS69 May 25, 2012
another sweet kiss from the lips that never smile.
(Someone farts and says) Ahhhh, another sweet kiss from the lips that never smile.
by Cabbageman February 04, 2006
A fart is a turd honkin for the right of way
When a Girl farts she tries to be cute,
Girl: Sorry I made a smelly
Guy: Na bitch I think you shit yer panties!
by Beer Can April 29, 2007
An explosion directly from my shit hole that makes me smile and you gag
Whomp! Sound of giant fart
Dude what did you eat?
Your mom!
by big boom fart shakalala January 19, 2008
hey man why you blow this shit in my face!!! yo bitch ass smell like shit take a bath
do not fart by any or they will rib yo ass!
by natasha M March 23, 2004
when a dude/chick/animal/other shoots wind out of its ass, sometimes making a noise. can sometimes smell(very bad) chicks don't like it. guys are usually proud of their farts. some people even enjoy the smell of their own farts.
chick: i love you
dude: (farts)
chick: ew, freak!
by bananersrgood April 19, 2009
1. It's shit without the mess. That almost sounds like an ad doesn't it?

2.Something that you can handle smelling if you farted, but will clear a room fast.
1. Are you tired of shitting yourself to clear a room? Do you wish that there was an easier way? Well, now there is! All you have to do is fart. All the sounds, smells and feelings of shit, without the hassle of cleaning it up!

2. Damn, that fart smells good...I think I'll stay home today and enjoy it. Maybe I'll spend my whole day in a closet to keep the smell together...
by explodinglightbulb13 March 28, 2009
Little, tiny poop particles flying out of your ass at supersonic speeds, therefore creating a minature sonic boom.
"Did you fucking Fart? You Asshole."
by thevictor13 July 31, 2008

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×