When a girl on facebook states that she looks ugly in every picture, obviously fishing for compliments.
Shirley: OMG!! i look SO bad in this pic! DLETE!

Roger: Shirley, stop being a Facebook Whore
by JABBAJ May 07, 2009
A person who spends an inordinate amount of time on thefacebook.com, consistently adding people they don't know as friends, joining groups, stalking people, etc.
Ken: "Sweet dogg! Caroline added me as a friend on the facebook today! That's basically 100% guaranteed ass-tappage! Giggidy giggidy!"
Mike: "I doubt it, man, that girl has 539 'friends' on there. Total facebook whore. Look, she even added 'Tony Danza' as a friend. I bet Tony hit that, right?"
Ken: "But, but, I, um..."
Mike: "Here, take the latest copy of 'Tig ol' Bitties,' go in the bathroom, and amuse yourself for a while."
Ken: "OK." (does just that)
by Nick D March 07, 2005
Signs of a facebook whore:

1. If you catch yourself saying, "That is going in my Facebook Quotes!" every time someone says something funny.

2. If the second you see a new movie and you like it you think to yourself, "Yay I get to put this under my favorite movies on Facebook!"

3. If you hear a song on the radio and you autuomatically decide that the band who sings it is going to be one of your favorite music.

4. If you are in at least 30 groups.

5. If you want to be in every picture possible ever taken with your friends, then you tell them a hundred times to not forget to put them on Facebook.

6. If you are constantly wanting more wall posts.

7. If you log in to Facebook more than 5 times a day.

8. If you have more than 20 friends in your friends list that you don't know.

9. If you find yourself bringing up Facebook in conversations.

10. If the only reason you know someone is through Facebook.

11. If you refresh your Facebook every .5 seconds to see if you have a message, have been poked, have a new wall post, or someone added a picture of you.
LiiKe OmG! i Am a FaCeBoOk WhORe!
by Kyle Icenhower May 24, 2006
An individual, male or female, who randomly ads 'friends' to their account, despite the fact that they have never met a single one. This is done in a desperate attempt to make themselves look like they have lots and lots of friends, which is generally the exact opposite.
People are more likely to think someone is cool if they have a moderate amount of friends instead of hundreds (455 for example), since they're obviously a facebook whore.
by xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx January 27, 2006
1) A person who abuses facebook by writing on numerous amounts walls, having long conversations on walls that should be done on MSN or facebook chat, playing games and doing quizzes. These people fill everyone's news-feeds and its very annoying.

2) As you sign into Facebook and go on your newsfeed, expecting to see stuff that actually concerns you. But you see that one Facebook whore who has commented on everything that they see and having petty conversations such as; I MISS YOU, OMG I LOVE YOU SO MUCH. And no one cares, nor wants to see it!

3) Also known as an "Akki"

"DALIA! stop being such a Facebook Whore! We don't want to see your annoying conversions and shit."
by jack257 April 20, 2009
when your girlfriend who supposedly loves you, continually and repeatedly flirts with other boy's on facebook. when confronted on this, she giggles and plays dumb....
some wanker: so i just thought id add u if thats cool wiv u??? u look rele nice and i just wanted to get to know u betta....

what my girlfriend should have said: i suppose its ok if u add me, tho i have a boyfriend who i love and could never replace...so theres no chance of anything happening.

my girlfriends actual response: yeah thats cool, du add all the fit girls like me lol ;-) how comes u think im nice? everyone thinks im mean lol lol :-P

me: facebook whore....
by dario lyo September 15, 2007
someone who takes pictures of themselves/their friends all the time just to put them on facebook.
"caroline would not stop taking pictures at that party last night. she's such a facebook whore."
by magggggie December 16, 2007
Someone who adds people to their facebook for the sole purpose of having a bigger FB friend count
guy1:hey do you know this girl? she added me on facebook
guy2:Woah! i got added by her too
guy1:wow prolly just another facebook whore
by C.amistad April 17, 2008

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×