Subscribe English
look up any word, like sapiosexual:
 
1.
A girl's ass that is fat, not just big, but a booty that has a lot of jiggle to it. A blubber butt should contain some cellulite and cottage cheese and always fill up the girl's pants. Nothing is better than a blubber butt, it is a godess-like feature on bbws that is a true thing of beauty.
My girlfriend's blubber butt looks damn good in a thong with all her fat hanging out, I get an instant hard-on from looking at it.
by fat lover August 11, 2007
83 27
 
2.
A very large butt than is untoned, saggy and jiggly. It bounces around when the person walks, and is found on overweight and obese people.
"her butt was a blubber butt. She could cause an earthquake if she sat down on that thing!"
by Taylor la Taylor April 17, 2007
20 11
 
3.
a big fat stupid moron who is always blubbering shit about people, things and situations that he knows ZERO about. He throws all his weight around when he's spewing crap like he's the only person there at all, like you are stupid and he knows everything so you better shut up and listen. Also spelled blubber butt.
1. That oxycontin popping blubberbutt is slanging nerve gas on the radio again. He says he hopes our President "fails" in his Oval Office work. It ain't due to "race", is it? Nuh nuh no...

His name is Rush but he really should've been named "Led Zeppelin" because he sits on his lead ass alot, he's hardly done an honest job in his life, and he spouts enough hot air to fill up a zeppelin.

2. Here comes Gene Walker again. He's gonna brag about the big bass fish he caught yesterday or the girl he met last night. He's an absolute blubberbutt.
by Rocket Yeah June 12, 2009
3 1
 
4.
colloquialism for fat-ass. Blubber being the fatty tissue found in whales and other mammals found in arctic waters, often associated with the fat deposits located in an obese persons buttocks.
"My God, that woman has a blubber butt from hell. It's so big, Shamu just got a hard-on looking at it!"
by jammer2 February 08, 2005
12 13