look up any word, like turnt:
 
23.
Top gang who usually more rilla than crips. -The Original Blood Gang is PirU-
by krin August 24, 2003
651 600
 
50.
Rival gang of the crips. Well known for wearing Red and being extremely violent and aggressive. They are in smaller number then the Crips, but their aggressivity makes up for it.
Five crips surround a blood.

Crip no. 1#: "Yo nigga Crips fo life!"
Crip no. 2#: "Yeah nigga, kill dis bitch ass blud!"
*CAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAP*
Crips: CRIP FO LIFE!
*CAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAPCAP*
One crip left, after his homies died: "Nah nigga I mean B's up! Fuck dem crabz!"
*CAPCAPCAPCAP*
Crip dies.
by FuckCrabs July 02, 2009
10 17
 
51.
the stuff that vampires drink, the stuff that emos want to drain out of their bodies...hey i just solved the answer to world vampire hunger.. emo blood yay everyone follow me
blood looks like red water but it is actually composed of cells which keep us alive
by tainted shadow October 01, 2006
32 40
 
52.
Plural form of word Blood. Blood a gang name which is an acronym for "Be loyal or otherwise die" The Gang started In Los Angeles around Compdon to help the neighborhoods. Bloods are also the sworn enemies of the Crips.
The Bloods and Crips are having a gang fight again!
by Ben Hickey June 25, 2005
713 722
 
53.
1(red liquid life
2( a gay expretion
example 1( theres blood in my stool
example 2( blood is thicker than water, shit is thicker than blood and that is "bullshit"
by lildoctor April 08, 2008
7 18
 
54.
G Poppin Crip droppin bs up gs up cs down wont let nobody stand my ground because I hold dat G-banger crown fuck wit me and ill leave ya ass very bloody.

Fuck All yall crabs College/ 166

I got 99 bangers and 6 Wild aint one .

Ol'G Banger motherfucker
Shiesty/ Motherfucking G-banger Niggas
by DeSean July 26, 2004
71 83
 
55.
being cool, hot, sexy, or good
yo dat shit was blood

dat bitch is blood
by darocboy July 23, 2009
0 13
 
56.
brother
lead
others
outa
dark
it what i heard from some one that a real blood
by deedie b July 09, 2007
12 25