A mix between a bitch and a fag
Josiah: im not gay (starts to cry) quit being mean to me
Dillon: He is such a bag.
#josiah #gay #bitch #bag #fag
by Bear243 July 22, 2010
Referring to marijuana, since it is usually bought in a bag.
Hey you got any bag?
Nah man I'm dry.
#bag #marijuana #weed #bagg #green
by tht1stonerdude March 21, 2010
Bi-annual gay

Don't get it confused with full fledged gays, a bag is a straight person who once every 2 years will have a gay experience.
Feckford: Hey Ollie you dirty bag, fancy coming back to my place tonight, have a little wine, see where the night takes us?

Ollie: I would love to, but I had a bum last night. Sorry.

Feckford: God damn it! 2 more years, ill pencil it into my personal organiser.
#bag #not gay #fecko #baggot #sims
by clunge bucket March 13, 2010
to have sex with a girl
u bagged her?

nah she didnt let me
#sex #bag #have realations with #idk. idk idk #idk
by tia case October 18, 2009
Noun.

An abbreviation for douche bag. Normally used to refer to a person that people do not like.
person 1 "Tyler is such a bag!"

person 2 "Of course he is he's a ginger"
#douche #douchebag #tool #jerk #ass
by jes_ick September 28, 2009
To jump and catch a football over someones head, often rendering them helpless, and making them look foolish. A more viscious version of moss
Yo! J.T. just bagged the shit outta dat nigga!
#moss #catch #jump #football #receive
by T.Banner March 19, 2009
when you want to get busy.
MARK; Hey Girl Wanna Bag.
LAUREN; No.
MARK; You be buggin.
LAUREN; Its still no.
#busy #date #like #sex #bagging
by its dylan yeo! February 14, 2009
Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×