look up any word, like daquan:
 
57.
a faggot who cannot rap for shit honestly a fucking 3 year old baby could come up with the following lyrics:
chorus
Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Crank It
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )

Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Crank It
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)

verse
Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Lean And Watch Me Rock
Super Man Dat (OH!)
Then Watch Me Crank Dat Robocop
Super Fresh, Now Watch Me Jock
Jocking On Them Haterz Man
When I Do Dat Soulja Boy
I Lean To The Left And Crank Dat Dance
(Now You)
I'm Jocking On Yo Bitch Ass
And If We Get The Fightin
Then I'm Cocking On Your Bitch
You Catch Me At Yo Local Party
Yes I Crank It Everyday
Haterz Get Mad Cuz
"I Got Me Some Bathin Apes"

chorus
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja Boy)

Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Crank It
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )

verse
I'm Bouncin On My Toe
Watch Me Super Soak Dat (OH!)
I'ma Pass It To Arab
Then He Gon Pass It To The Low (Low)
Haterz Wanna Be Me
Soulja Boy, I'm The Man
They Be Lookin At My Neck
Sayin Its The Rubberband Man (Man)
Watch Me Do It (Watch Me Do It)
Dance (Dance)
Let Get To It (Let Get To It)
Nope, You Can't Do It Like Me
Hoe, So Don't Do It Like Me
Folk, I See You Tryna Do It Like Me
Man That Shit Was Ugly

chorus(again)
Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Crank It
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )

Soulja Boy up in it (OH!)
Watch Me Crank It
Watch Me Roll
Watch Me Crank Dat Soulja Boy,
That Super Man Dat (OH!)
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
(Crank Dat Soulja )
Now Watch Me Do
This is just a perfect example of why southern rap sucks!!
oh yea and if this faggot wants to know wut a real soulja boy is..then ship him off to iraq please
this faggot has no respect for woman either and yet teenage girls love him
souljaboy is not black..he is a nigger theres a difference
he also has no respect for woman
Man1:Omg have u heard that new song Crank Dat by Soulja Boy
Man2:Nah wanna play it for me?
Man1:Sure
CD Player:soulja boy off in dis ho(x infinity)
*Man 2 shoots himself in the head for having to listen to that retarded shit*

by iPopThizz March 26, 2008
85 16
 
58.
the best rapper alive actually hes not hes the worst rapper that ever lived and the wanna be rapper who single handedly killed hip hop a person who makes crappy music such as crank dat yahhh soulja girl when he is a soulja girl himself
person1:hey do u know soulja boy?

person2:oh the one who makes bull shit music like crank dat?
by Somebody you dont know July 10, 2008
87 21
 
59.
He's not stupid actually he's smart, because he's getting paid. The song however is very stupid and retarted. What happend to the good Rap and Rappers like 2pac and IceT and Dr Dre, the old school stuff. Today the music industy raps about garbage, they are not original.
Fucking Bastard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
soulja boy Bitches,stupid,2pac,original,IceT is cool
by Jacksmirnoff November 09, 2007
144 78
 
60.
a really sad, clown looking wannabe rapper from the (he misrepresents) south. who primarily sings for kids 16 and under who (like him) are wannabes. who should not be singing at all even in his mom's own bathtub. how he dresses and sings. don't to pay close attention to his lyrics. they are utterly senseless and stupid from the very beginning. a poser at its finest. whoever writes his songs shouldn't get even a quarter for them. if he writes them himself... poor kid.. really... that's sad.
kid: crank dat soulja boy!!! (singing)

older brother: stands up slaps younger kid in the mouth.

kid: starts crying and asks why u hit me.. umma tell dad

older brother: don't let me catch you singing that gay-ass shit again, go tell dad... he'll do the same.
by artwizi March 27, 2008
83 19
 
61.
noun

There are 9 possible definitions of this word. Those are listed below:

1. a person who makes song in 15 minutes and thinks it's cool
2. a person who can't understand that such songs are shitty
3. an undercover agent sent by goverment to kill hip hop
4. a person which reportedly has lack of brain cells, as seen in his songs that lack good lyrics
5. a person who thinks yelling words such as "yaaaah! "oooooh" "meeeeee" and "boooooooo" are hard work
6. a person who cannot see well, and thus buys clothes bigger than himself (possible reason for not seeing well is having his name written on his glasses)
7. 17-year old boy who acts like he has 5 years
8. an idiot
9. a person with large number of fans (see Soulja Boy's fans for exact definition) who just like to dance, and that's all they do.

*Soulja Boy: Watch me crank and watch me roll, watch me crank dat soulja boy then superman that hoe, now watch me youuuuuu youuuu meeeeeeee buhhhhuhhuuuuuuu hrmzafuiztedcftg

Ice-T: Eat a dick. you single-handedly killed hip hop.

*Soulja boy: Ice-T is old.

Ice-T: Soulja boy is garbage.

*Soulja Boy: iDance, iDance, iRomp, iJean iWhatthefuck and then iYoutube.

* - quotes marked with * are an axample of things that mentally retarded person says.
by Mutko July 18, 2008
74 13
 
62.
There are many definitions to this half-assed crack-head.
1. A half-assed crackhead.
2. A ghetto rat's way of saying "penis".
3. Collipark Records' idea of getting money.
1. Soulja Boy: YAAAH BITCH YAHH! I WEAR SHERTS 10 TIMES MY SIZE, I'M NAMED AFTER A DICK, AND I GET MY CRAK FROM THE WORST DRUG DELER IN L.A.! I DINK THE ONLY RAZIST SLUR FOR EVERY RACE IS NIGAAZ!! I THINK PEOPLE HATIN' ON ME CUZ DEY PO!

A white person: You don't deserve to be famous!

Soulja Boy: NIGAAZ ALWEYZ HATEN ON ME!

2. Person 1: I like Soulja Boy Tell 'Em.

Person 2: So you like it when a penis tells you what do to? That's sick, man!

3. Collipark Records Head Person: I LIEK SOULJA BOY BECAUSE RETARDED TWEENY GURLS LIEK HIM AND I GET MONEY FROM HIM SO I DON'T CARE! WEEEEEEE!
by DJ Jasper June 11, 2008
69 11
 
63.
Someone with the lamest fucking cheap glasses I have ever seen.
Soulja Boy: let me write my name on these cheap glasses with liquid paper.
by dolores_doll April 12, 2008
87 31