look up any word, like blumpkin:
 
12.
Another a*hole hurricane that kicks butts of cowboys.
"You know what, President Bush's ranch is gonna be sunken by Rita."
"Wow, that will be some sh*t."
by holeycrab September 21, 2005
 
1.
The ultimate in perfection. A beautiful, intelligent, sexy and successful person that you can't help but want to be with all the time.
Shit, I want Rita so bad but she seems to be to good for me.
by Rita January 16, 2005
 
2.
A girl who is amazing and just all around dope. A Rita is usually hella hott.
Damn, Rita got it goin' on.
by lemma. June 21, 2009
 
3.
Hurricane Rita hit South Florida and the Florida Keys as a Category 2 storm on September 20, 2005, just weeks after the devastation of Hurricane Katrina. As it moved away from Florida, Rita became Category 5. After weakening, Rita came ashore again September 24, 2005, near Port Arthur, Texas, as a Category 3.

By comparison, Rita was a much weaker storm than Hurricane Katrina.
You survived hurricane Rita?? That's nothing! I survived hurricane Katrina!!
by MustangGT September 25, 2005
 
4.
Rita is a hot Russian girl that everyone likes! She is Smart, nice, a dimepiece, and a great singer. Rita is also sexy as hell!
Guy 1: Dude Rita is a babe!
Guy 2: Yeah, too bad she's taken.
by Zmallz December 30, 2011
 
5.
For homosexuals in Hawaii, Rita means to smoke weed.
Mary, we go rita!
by butchqueen August 11, 2011
 
6.
Rita - Another name/term for a beautiful women in her 50's!
DAMN DUDE! Look at that Rita over there!
BLIMEY!
by AA1092 March 19, 2014
 
7.
rita is a code word for ritalin. used in public or on the phone when illegal activity shouldn't be discussed.
i'm gonna meet rita in an hour. do you wanna meet up w/us? code for "i'm picking up my ritalin, do you want any?"
by wiggnout December 27, 2010