Subscribe English
look up any word, like bae:
 
43.
The followup to IW's hit game "Modern Warfare". It has an intense 1 player campaign, a unique co-op system called Special Ops, and a multiplayer component that some call the best ever and "an unbalanced, overrated piece of garbage". Personally, i think the multiplayer is intense and exciting no matter how long you've been playing.
Kid 1:Modern Warfare 2 is the best invention since toilet paper!
Kid 2: Modern Warfare sucks halo is 100 times better.
by xBoX GuY 16523 November 10, 2010
4 15
 
1.
End to teen pregnacy.
(Mary) wanna have sex?

(Mark) no way I'm playing Modern Warfare 2
by Rejecteddddddddd February 03, 2010
2121 185
 
2.
America's new form of military draft. Makes young american males want to join the ground forces because they play too much MW2.
Dumb kid: Yeah im gonna join the army when i grow up cuz i like guns and shooting people in the face on Modern Warfare 2. this one time i got a 10 killstreak and only 30 deaths and i like to use stopping power to make my bullets stronger and i'll always know where the enemies are because i'll have a UAV radar in the top left corner of my screen and if i get shot it'll only hurt for 5 seconds and then i'll recover and i like to rush around corners and this one time i got 2 helicopters and i killed this noob with a grenade and then i spawned behind their hole team and knifed them lololololol and then oh yeah im almost level 70 and then.....
by Keegor Sweet December 12, 2009
1021 180
 
3.
The follow-up to the 2007 epic game Call of Duty 4: Modern Warfare.

Again, this game will cause you to scream your mind out at noobs who go 1 and 22 in team deathmatch, or your friends who appear to believe they can beat you.

Either way, hilarity will ensue, but with better graphics and better weapons.
Modern Warfare 2 will completely decimate the other Call of Duty games.
by wambulance May 26, 2009
986 405
 
4.
The game that all the girlfriends of the world will soon come to hate.
Girlfriend: "Hey, wanna come to my place tonight and fool around?"

Boyfriend: "Nope, got some modern warfare 2 to catch up on."
by mw2freak October 14, 2009
572 176
 
5.
The sequel to Infinity Ward's 2007 masterpiece, Call of Duty 4: Modern Warfare.

Set to release on November 10th, 2009, this game will blow your mind, and that's a fact. Don't ask me for my time machine, because I don't need one to know that that's true.
guy #1: Dude did you hear about Modern Warfare 2?

guy #2: No dude, what's that.

guy #1: (bitch slaps guy #2) That question doesn't even deserve a response.
by kikomiko March 25, 2009
548 330
 
6.
The one game that will cause you to go through a controller every week due to the frustration that is in-sued when you constantly spawn and die before you can move 2 foot in every online game that you play.
-M16fag: I just got spawn killed again, I fucking hate Modern Warfare 2!!!
<Throws controller at the wall>
by Quade999 December 31, 2009
322 110
 
7.
A game so good it get's me hard just thinking about it.
Modern Warfare 2 is so good that I literally got an erection in algebra class just thinking about it.
by RAWSTUNMEATLER November 13, 2009
476 321