look up any word, like smh:
 
6.
A man among men. The term dito is used for a man who has a large penis. (9 inches and over)
"Damn Bro your shit is Dito!" or once the word is out that a man has this title he is simply then called "Dito"
by Jessica October 28, 2003
 
1.
Used commonly by Puerto Ricans or Dominicans as a word to express ptty..like saying "aww poor you"
Dito, he went home with no 420..
by Sound Gnome March 11, 2008
 
2.
Another term for "attractive". This term only used in Indonesia, and was first mentioned to a cool guy named Dito. He is very hot and attractive.
A: Hey, look at the guy behind those girls!
B: OMG, he looks really Dito. Omg
by joooooohn January 02, 2012
 
3.
Used when an idiot can't spell the actual word "ditto".
When someone agrees with your sentiment, they can write the word, "ditto"; however, under-educated people may write "dito".
by mymindseye May 07, 2010
 
4.
Normally the best friend of a guy that may like you or of a guy who wants to know everything that you do. Ditos have eyes on the back of their HEADS so WATCH OUT!! They tell the guy EVERYTHING that you do and then some.
Edgar: OMG Stan did you know that Kaitlyn smoked?
Riley: No way!!!!
Edgar: Yea SO TRUE
Ian: Edgar you are such a DITO!!! Kaitlyn hates smoking!! You liar!
by LunaLovely April 12, 2008
 
5.
An obscene force (in Shih Tzu form) which upon looking directly at will cause permanent head trauma, and quite possibly death and has powers beyond human comprehension.
I'm here in this crazy asylum because I once looked at Dito.
by The Dark Master Dito Himself January 04, 2009
 
7.
wheak, lame , skinny, pilznar, spanglish speaker, letting people know your true emotions , a person who wares there feelings on the outside,a wanna be tiger with no game and no drive and no white girls, loves peanuts and peanut butter. someone who cant carrie there own body weight, a pereson who can barly handel a pint of heem, super white feet , looks like hes wareing sox when hes barefooted.
why you acting so 7 days? "wheak like dito" man you just silled mike on my shoe , my foot is all dito. this miller lites got dito in it. i dito my facebook today. i want a dito and jelly sandwitch, can i get some dito with this dito meaning can i get some peanuts with this miller lite?
by that privilaged thang April 16, 2010