look up any word, like thot:
 
11.
an incredibly underrated rapper. most people think hes another joke like gucci mane or lil wayne but hes the real shit. he went to the same school in brooklyn as jay z and biggie. next time you hear someone say hes a gay hip pop rapper tell them they are a dumb ass, hes never done any hip pop songs and mainly known for arab money. as much as i love busta that song is pretty gay. of course the radio chose arab money over respect my conglomerate (the other single from the album, its so much iller plus it has wayne so the radio idiots would eat that shit up)
faggot: "busta rhymes is an idiot. hes almost as bad as 50 cent, wayne, gucci mane and drake. arab money was sooo gay"

me: "do you even know any busta rhymes song other than arab money? no? didnt think so so shut the fuck up and go listen to his first album then try to say he sucks"
by Return of tha God MC December 09, 2010
 
1.
A fast rapper that few can disrespect.
You got Busta Rhymes blarin' up in yo' ride?! Not bad...not bad...
by Greg W. October 19, 2003
 
2.
The most underrated rapper, who deserves way more credit than people will allow. Has signed with Dr, Dre on aftermath records.
Busta rhymes is a shady/aftermath solider.
by Miltown December 02, 2004
 
3.
Busta rhymes in an amazing rapper and his new I'll give it ot you featuring mariha carey and i bet they slam all the time in the back stage. ja-rule is a fucking queer if he ever dis's busta rhymes again he deserves to be shot
Busta Rhymes is gonna kick Ja-rules ass.
by P. June 18, 2003
 
4.
Busta Rhymes is one of the greatest artists ever in the game of hiphop. Undeniable skills, both lyrically and in performance/flow.
He's the one we've all, been waiting for, forever Salute da gods, from Busta Rhymes album Anarchy
by zip lock October 23, 2005
 
5.
An extremely underated rapper. Has amazing talent and doesn't talk about the same old shit "hoes, cars, money". Definetely a rap legend, and changed rap music. It's sad that many people don't know of this. Flipmode Squad, L.O.N.S.
Man 1: What you listening to?
Man 2: Busta Rhymes.
Man 1: Oh, same old shit as everything else out there.
Man 2: Obviously you have no idea about good rap music. Go listen to his albums, and learn something and stop filling your brain with that shitty 50 Cent music.
by Busta Rhymes Fan December 22, 2006
 
6.
the best damn rapper ever
by me May 29, 2003
 
7.
The Fastest Solo rapper ever.
Niggaalilhighalillowalildrunk,lemmegivyasumshitthatllmakeyou wanna bangthisoutyo trunk!
by Death13 June 12, 2003