look up any word, like smh:
 
43.
the sweetest and most caring guy you will ever meet. He makes you feel like the luckiest girl in the entire world. He is willing to move across the country if he thinks it is the right girl for him, and will go out of his way to make you feel special. You won't be able to get him out of your mind
"Wow I can't believe me and Brandon are getting married"
by DancerChick333 January 22, 2012
 
44.
The most AMAZING guy in the whole world! i wish i could be with him every min of every day hes so sweet and amazing!!!! ily
Wow that boy is a total Brandon
by jessiejellogivens July 07, 2011
 
45.
Name for a boss.
Typically is legit at xc .
Gives the best hugs and has the softest cheeks.
He's a sexy beast .. sucha QT.
So damn amazing.
Described as high key fire.
If you meet a Brandon he will probably the most hilarious kid you will meet, and he so sweet.
Best boyfriend in the world.
Everyone sweats Brandon.
1.Wow, there's brandon finishing his race... he's so amazing.

2.Brandon is such a stud... i love him.

3.Brandon Motherfucking Tester! This kid is raw..

4. OMG. i just got a hug from Brandon..:)
by silly69 November 20, 2010
 
46.
that one guy your best friend dates and you like him but you know youll never get the chance to be with him, so you go for his best friend..
Rhanda- im dating brandon!(:
Me- oh fun...*sarcasticly*...im glad for you..
by tylerxxlindiancircle September 11, 2010
 
47.
The Man of all Men.. No one else is Man enough to equal up to Brandons Manliness.
That Brandon is such a Man ~ "Mmm.. *licks my lips* Oh Brandon, Your such a Man *giggle*" ~ "No.. Your the Man, No.. You are, No you are.. Dude your the Man... :P "
by Jinxy ~ April 01, 2011
 
48.
A man who has balls the size wrecking cranes.
Someone with out fear
Boy1:yo did you see what mike just did?
Boy2:yeah he's a real Brandon to do something like that.
by night_troller August 20, 2011
 
49.
A Brandon is a party animal who knows how to have a few too many beers. Brandon's like cars and likes to think he's tough. but he also has a soft side. If you find a Brandon hold onto him because he will bring you much happiness. A Brandon makes the perfect lover and the perfect friend. Brandons are also very good in the sheets and know thier stuff.
Craig- "see that guy over there?"
troy- "yes, thats a Brandon."
Craig- "looks like a top bloke"
by jenicaeatyourgreens November 22, 2011